Skocz do zawartości

E46 330D 204 dlubnieta 280+/- 700 niuta


Rumianowski96

Rekomendowane odpowiedzi

Siema grupa, mam problem dotyczący drgań na tylnim wózku przy przyspieszeniu. Jak w temacie E46 dlubnieta na +/- 280 koni w sedanie. (Przed mocą było wszystko git) Gumy wszystkie na wózku wymienione na poli, łącznik elastyczny od skrzyni nówka , podpora wału od E60 , od budy nic nie pognite, gumy całe , wał poszedł do wyważenia po 0.4 g miał ale krzyżaki nie były wymieniane . Gumy na dyfrze to samo , cały wózek nowy w gumach drgania są najlepiej wyczuwalne 5.6 bieg przy poniżej 2 tys obr jak się depnie . Ktoś podpowie czy wymiana wału pomoże ? Też słyszałem takie teorie że wal bym źle skręcony . Po wymianie na nowy wszystko hula . Pozdrooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jakiej firmy podpora wału?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.