Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pany i panewki... :mrgreen:

Mam problem z moim dzieckiem E91 320D 177km. Czy ktoś jest w stanie pomoc i napisać za co wziąć się najpierw jeśli chodzi o nastawnik recyrkulacji spalin (błąd 0040A4) - długotrwały poślizg)? i kolejne pytanie czy chłodniczka egr powinna być tak up**** w nagarze ? I jak wymienić świece samemu (od 3 miechów jeżdżą w bagażniku, czas cos z nimi zrobic :8) )? na co zwrócić uwagę i jak zacząć żeby nie urwać?




PS, jak dodac zdj do posta? :?:

Opublikowano

Sprawdź wężyki podciśnieniowe. Idą zza kolektora ssącego, nad/pod nim i wychodzą do dwóch zaworków z przodu silnika. Najlepiej to je od razu wymienić bo koszt 8zł za metr wężyka to w zasadzie groszowe sprawy. A jeśli nadal będzie problem z błędem zaworu to któryś z elektrozaworów może być padnięty.


Świece żarowe ja wymieniałem z kluczem dynamometrycznym. Potrzebujesz taki który będzie pracował w lewo/prawo. Nie każdy strzela kręcąc w lewo czasami trzeba rozebrać i obrócić kwadrat w główce. Ustawiasz np. 20Nm i kręcisz lewo prawo aż wyjdzie. Są różne szkoły jedni robią to na zimnym silniku inni na gorącym. Do odłączenia konektorków przydatne są takie szczypce. Trzeba ścisnąć po obu stronach i pociągnąć do góry. W środku jest uszczelka która stawia opór i ciężko tam dostać dwoma rękami.

Możesz się bawić z wykręcaniem nawet cały dzień.


https://ibb.co/xX9J82m


A zdjęcia wrzucasz na hosting i dodajesz w BBCode. Ja korzystam z imgbb.com bo nie usuwają po krótkim czasie.

Opublikowano
Super, w wolnej chwili ogarnę temat i tak muszę kolektor wyciągnąć. Wyczyścic, klapy wyrzucić i podkładkę pod wtryskiem wymienić …. Wszystko za jednym zamachem ugryze…. Jak ogarnę to napisze co i jak. W między czasie jak ktoś ma JesCze jakies dobre rady to chętnie przygarnę. Wiedzy nigdy za dużo :cool2: :cool2:
Opublikowano

Zachcialo mi sie kiedys na zimnym silniku swiece ruszyc, urwalem 2 sztuki, zostaly w bloku same koncowki,

ale temat latwy do ogarniecia. Nie ma co jezdzic po specjalistach, tylko twarde j@j@ i wyobraznia.

Ceny za wyciaganie zaczynaly sie od 500, wiec kupilem "sprzet" i temat sie zamknal na 180zl.

Ogolnie warto wymoczyc, ja tam zawsze daje ceramiczna i jest spokoj. Jak lubisz grzebac to spoko jest

Od czasu do czasu ruszyc, zeby kiedys nie bylo problemu.

No i gniazda warto wyczyscic.


Chlodniczke spalin lubi sie zajarac warto kontrolowac, dlatego sporo t5 sie jara u niemcow, no bmw rowniez.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.