Skocz do zawartości

E61 525d 2007 Nietypowy problem z centralnym zamkiem


KajaMarek19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mamy problem z centralnym zamkiem, nikt nie jest w stanie zdgiagnozowac przyczyny :roll:

Przejrzalam prawie cale forum z tym problemem i u nikogo nie znalazlam jednego takiego objawu jaki jest u Nas :cry:

Wszystkie Wasze rady , pomysly wyprobowalismy, naprawde WSZYSTKIE, Diversity ok , wiazki ok ,wymiana baterii w kluczyku, bezpieczniki, odlaczenie akumulatora itd itd.

Ale... odkrylismy jedno , gdy silnik jest wlaczony sprobowalismy auto otworzyc drugim kluczykiem i dzwi sie otwieraja i zamykaja , w tym momencie jak wylaczamy motor przycisk nie dziala. Wg mnie (oczywiscie jestem "tylko" kobieta) wina lezy na kluczyku , myslalam zeby kupic nowy i poprostu go zakodowac ale nie wiem czy to pomoze. Moze macie jakies pomysly , za kazda rade bede naprawde wdzieczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to jakby sterowanie centralnym zamkiem było odcinane po zgaszeniu auta. Z tego co piszesz to wiązki zostały sprawdzone, nie były w żaden sposób rzeźbione/naprawiane??

Rozumiem, że moduł od centralnego również został sprawdzony lub nawet podmieniony aby wyeliminować jego złe działanie?

Było:

BMW E60 525D WBANC51020B134888 - Rozbita

BMW E60 525D WBANC51080B130215 177KM -> 221KM + xHP Stage 3 - Sprzedana

Aktualnie:

Mercedes W212 E200 CGI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to jakby sterowanie centralnym zamkiem było odcinane po zgaszeniu auta. Z tego co piszesz to wiązki zostały sprawdzone, nie były w żaden sposób rzeźbione/naprawiane??

Rozumiem, że moduł od centralnego również został sprawdzony lub nawet podmieniony aby wyeliminować jego złe działanie?


Tak jak pisalam wszystko bylo sprawdzane co znalazlam na forum, modul byl sprawdzany ale nie podmieniony na inny(tez o tym myslelismy zeby sprawdzic na innym module ale nie mamy takiej mozliwosci), wiazki nie byly w zaden sposob rzezbione jak to napisales, INPA nie wykazala nic, chcielismy nawet kupic albo dac do naprawy modul , ale goscio powiedzial nam przez telefon ze po objawach to bardziej wyglada na jakis kabelek, mnie tylko zastawnawia dlaczego przy wlanczonym silniku zamek dziala(nawet na zaplonie nie dziala, tylko jak motor chodzi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że po rozruchu uszkodzony gdzieś kabel zaczyna stykać i dlatego działa. Chyba nie pozostaje nic innego jak miernik w ruch i przelecieć całą wiązkę od którego momentu prąd nie płynie.

Było:

BMW E60 525D WBANC51020B134888 - Rozbita

BMW E60 525D WBANC51080B130215 177KM -> 221KM + xHP Stage 3 - Sprzedana

Aktualnie:

Mercedes W212 E200 CGI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że po rozruchu uszkodzony gdzieś kabel zaczyna stykać i dlatego działa. Chyba nie pozostaje nic innego jak miernik w ruch i przelecieć całą wiązkę od którego momentu prąd nie płynie.

 

Dzieki za rade, i tak nie mamy innego pomyslu, wiec napewno sprobujemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.