Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Koledzy mam pytanie odnośnie asystenta parkowania w F11Lci,czy moduł parkowania nadal jest w bagażniku?czy w poliftach był już wykorzystywany ten sam,który obsługuje czujniki Pdc przód i tył?i poszukuje schematu elektr.tego asystenta

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dv2bXYh1


CUA83Xl9



Obłożenie styków złącza wtykowego B41*1B


1. mi/Zasilanie, zacisk 15/Bezpiecznik F134

2. A/Zasilanie czujnika ultradźwiękowego/Czujnik ultradźwiękowy, asystent manewrowania przy parkowaniu, prawy

3. E/A//Sygnał magistrali LIN/Czujniki ultradźwiękowe

4 -- Nieużywany

5 -- Nieużywany

6 -- Nieużywany

7 -- Nieużywany

8. E/A//Sygnał magistrali FlexRay/Centralny moduł bramy

9. E/A//Sygnał magistrali FlexRay/Centralny moduł bramy

10. M/Grunt/Punkt uziemienia

11. mi/Masa czujnika/Czujniki ultradźwiękowe

12. A/Zasilanie czujnika ultradźwiękowego/Czujnik ultradźwiękowy, asystent manewrowania przy parkowaniu, lewy

13 -- Nieużywany

14 -- Nieużywany

15. E/A Zakończenie FlexRay Asystent parkowania

16. E/A Zakończenie FlexRay Asystent parkowania

17. E/A Zakończenie FlexRay Asystent parkowania

18. E/A Zakończenie FlexRay Asystent parkowania





_________________________________________________________





Chodzi ci o moduł zasilający te czujniki....?


CUtBbyPx

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O ten moduł ci chodzi???


F63AusuL


CVIrBCss



Jeśli tak , to wchodzą do kości A51*1B...

- pin nr.1 kol.przew. różowy ----------

- pin nr.2 kol.przew. zielony ----------






_________________________________________________________








Czy ty masz asystenta zmiany pasa ruchu?

Opublikowano

Dzięki za kolejna pomoc

Nie mam asystenta zmiany pasa (tego w lusterkach)

Mam kafas2

Dokładam ACC i przy okazji chce dołożyć S5DPA czyli asystenta stad te prośby o schemat bo z tego co wyczytałem to w każdej efce ten pma był inaczej połączony z ZGW jeśli chodzi o pinout

A orientujesz się może jak leciała wiązka od tego asystenta w aucie oryginalnie F11lci?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli nie masz asystenta zmiany pasa ruchu to zobacz czy masz w module od asystenta parkowania zmostkowane piny ?

Jak znajdę chwilę czasu to podam ci jakie piny są ze sobą zmostkowane.

Nie znam położenia kabli , popatrzę na rysunkach, może coś ustalę




Ps.


Kość B41*1B od modułu B41

Jeśli nie posiadasz asystenta zmiany pasa ruchu ( wyposażenie P5AG ) to w/w module zmostkowane masz piny....

- pin nr. 15 z 17 , kol.przew. różowy ----------

- pin nr.16 z 18 , kol.przew. zielony ---------



CUA83Xl9









_________________________________________________________









FEkPTO7F






Tu lecą przewody od czujników w błotniku .

CTtw7kCg


1VnYkIJ6uk




Moim zdaniem przewody od modułu B41 lecą w prawą stronę, kierunku prawej kieszeni, następnie lecą dolem pod wykładziną prawą stroną nadwozia w kierunku przednich bezpieczników.

Dv2bXYh1

Opublikowano

Dzięki za pomoc

Kupiłem moduł PMA z kostka i ucięta wiązka i tam właśnie są znostkowane przewody trochę mnie to zastanawiało ale teraz dzięki tobie już wiem o co kaman


Ps

A znajdziesz jak leci wiązka od ACC do środka auta?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

CVkwQyx8


Kość B41*1B

- pin nr.3 , kol.przew. niebiesko - zielony

- pin nr.11 , kol.przew niebiesko - brązowy

- pin nr.12 , kol.przew szaro - czerwony








CUtBbyPx



Kość B41*1B

- pin nr.2 , kol.przew niebiesko - czerwony

- pin nr.3 , kol.przew niebiesko - zielony

- pin nr.11 , kol.przew niebiesko - brązowy






Jak widzisz , pin nr. 3 i 11 jest wspólny dla lewego i prawego czujnika

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Ps

A znajdziesz jak leci wiązka od ACC do środka auta?

 



Najprawdopodobniej, od czujnika przewody idą do prawej lampy do kości X148*1B ( masa z czujnika ACC leci bezpośrednio do punktu zbiorczego Z10*2B ) , następnie przewody wracają belką z prawej lampy przewodem X143*1V do lewej lampy , gdzie na jej wysokości wchodzą do przestrzeni pasażerskiej przewodem X176*1V.


F5srFgzO

FEac2Eg6

GIl6o5PG

1VnYfK7slh




Ps.

Strona przeprowadzonych przewodów zależy od wersji zastosowanych aktywnych czujników bezpieczeństwa.

Co najgorsze nie jest to wypunktowane co ma na to wpływ, tak więc jest to ( z mojej strony ) , wlasna analiza schematów, ponieważ nie mam tam informacji jak przebiega od A do Z dana wiązka elektryczna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.