Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Tydzień temu zakupiłem BMW 116i N45 z 2005r

Samochód nie mial żadnych błędów na desce, jednak wydawał mi się nieco za słaby. .

Po podpieciu impy wyszły dwa błędy, obydwa od elektro zaworów sterujących kołami zmiennych faz rozrzadu

Pojechałem więc do sklepu i zakupiłem obydwa nowe. Po założeniu i odpaleniu samochodu omal nie dostałem zawału, silnik trzesie się, i wydaje stukot metaliczny, dobiega on z przodu rozrzadu. Dodam że błędy od zaworów sterujących znikały, natomiast pojawił się nowy od walka rozrzadu. Po odpieciu całkowitym elektro zaworów silnik pracuje poprawnie

Poprzedni właściciel dał mi fakturę na wymianę rozrzadu 2tys km temu.

Jak myślicie co może być uszkodzone? Czy do wymiany będą obydwa koła na walkach?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.