Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiatm mam takie dziwne pytanie odnośnie E91 silnik n43 czy trzeba wyciągnąć rozrząd żeby zdemontować tylko pompę oleju w celu weryfikacji panewek? Auto straciło ciśnienie oleju a przyczyną była że odpadła część smoka od reszty i leżała w misce po demontażu miski jest trochę złota na dnie. Rozrząd i panewki na korbach były robione około 20-30 k km. Czy nakrętka na kole zębatym na prawy czy lewy gwint w pompie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytanie z tych bardzo sensownych akurat. Nie demontujesz rozrzadu, ustawiasz na blokade na kole, bez patrzenia na gore (wazne, blokujesz jak masz walki balansujace w pozycji - -), odkrecasz nakretke pompy (LEWY gwint) i jest tam napinacz lancucha pompy (malutka dziurka aby wstawic pin), wciskasz do gory caly slizg i blokujesz tak aby lancuch byl luzny. Nie zdejmuj kolka z pompy bo sie pojamia slizgi, lekko jedynie zsuwasz z frezu pomy. Odkrecasz pompe i wyciagasz. Lancuszek pompy i prowadzenie zostaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.