Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema

potrzebuje waszej opini

wymineilem wtryski, najperw bank 1 jakies 20tys km temu, teraz bank 2

adaptacje zrobone z ksiazka, wszystkie learnbits zaczernione jak trzeba,

wtryski nowe, index11, nowe swieczki, jedynie cewki sa z 20tys przebiegiem (sprawdzone wizualnie)

silnikiem nie trzesie, chodzi ok, na zimnym rano jak i na cieplo, noxem zainstalowany jakis czas temu


zwroccie uwage na korekty (foty robione co pare min od zimnego do cieplego silnika)

na bank2 (nowe) duzy minus a na bank1 (starsze) na plusie

ostatnia fota pokazuje jak zostaje juz na stale (-10/+10)


zalaczam foty

Screenshot-20221130-065713-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-065757-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-065904-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-070057-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-070213-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-070352-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-070620-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-070759-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-071339-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-071541-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-152458-bimmer-tool.jpg

Screenshot-20221130-154513-bimmer-tool.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Różnica pomiędzy multi na obu bankach nie powinna przekraczać 10 procent, u Ciebie jest 20, kasowales adaptacje? Jeśli nie to trzeba to zrobić.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Różnica pomiędzy multi na obu bankach nie powinna przekraczać 10 procent, u Ciebie jest 20, kasowales adaptacje? Jeśli nie to trzeba to zrobić.

 

Dzieki lukaszewski za odp

Tak, adaptacje robione jak na stronie Kasparsa

Lernbits zaczernione.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Więc pojeździj jeszcze kilkaset km, adaptacje robią się nawet 2000km, wstępne powinny być ogarnięte po 200-300km

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie, nie jest ok..


Czytaj ze zrozumieniem co tam jest napisane

Informacje, które wklejasz dotyczą danych w obszarze TEGO SAMEGO banku, a u Ciebie kluczowe jest poniższe i słowo 'between'


SOdb5nS.jpg


Ps: masz padnięty nox i jakakolwiek jazda z tym błędem nic nie zmieni bo adaptacje nie utworzą się poprawnie

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

kontunuacja

ogarnelem noxem (wymienilem sama sonde) 

bledow jakichkolwiek brak

niestety po readaptacji sytuacja sie nie zmienila, dalej pokazuje ze dodaje paliwo na banku 1

dodawanie paliwa moze oznaczac ze mam jakies lewe powietrze? moze przyplywka nie domaga?

Screenshot-20230619-151913-bimmer-tool.j

tutaj podobnie w trybie uwarstwionym

Screenshot-20230619-151256-bimmer-tool.j

Edytowane przez roadrunner78
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Coooo..

 Totalnie źle to wszystko interpretujesz.. korekta multiplikatywna to coś zupełnie innego.. ogarnij kabel kdcan i odezwij się na priv

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.