Skocz do zawartości

BMW E90 318I SWAP N52


wapnk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem posiadaczem bmw e90 318i N43B20 143 km 2009r. Niestety jestem zmuszony wymienić silnik z tym że jeśli mam już pakować się w taką inwestycję to zastanawiam się czy warto wymieniać silnik na ten sam czy nie wrzucić tam 2.5 n52. Problem w tym że nie jestem aż tak biegły w mechanice i chciałbym się dowiedzieć opinii na ten temat. Chciałbym się też dowiedzieć czy jeśli zdecydowałbym się na swap, to czy należałoby wymianiać inne podzespoły np, wał, hamulce, dyferencjał i co tam jeszcze przyjdzie do głowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz więcej w internecie się pojawia E90 z M54B25/30 i to była by najlepsza opcja na swapa według mnie.

Masz fajny piec który będzie wytrzymały i bezawaryjny, jedyne co przed wsadzeniem go do auta trzeba zrobić rewizje bo one były dosyć luźno spasowane i miały apetyt na olej, ale to również da sie wyeliminować. Wiadomo ze sporo rzeczy trzeba wymienić, jakiś czas temu rozmawiałem z jednym z mechaników który robi takie bajery za robociznę + potrzebne części bez pieca liczył 6k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.