Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem posiadaczem bmw e90 318i N43B20 143 km 2009r. Niestety jestem zmuszony wymienić silnik z tym że jeśli mam już pakować się w taką inwestycję to zastanawiam się czy warto wymieniać silnik na ten sam czy nie wrzucić tam 2.5 n52. Problem w tym że nie jestem aż tak biegły w mechanice i chciałbym się dowiedzieć opinii na ten temat. Chciałbym się też dowiedzieć czy jeśli zdecydowałbym się na swap, to czy należałoby wymianiać inne podzespoły np, wał, hamulce, dyferencjał i co tam jeszcze przyjdzie do głowy
Opublikowano

Coraz więcej w internecie się pojawia E90 z M54B25/30 i to była by najlepsza opcja na swapa według mnie.

Masz fajny piec który będzie wytrzymały i bezawaryjny, jedyne co przed wsadzeniem go do auta trzeba zrobić rewizje bo one były dosyć luźno spasowane i miały apetyt na olej, ale to również da sie wyeliminować. Wiadomo ze sporo rzeczy trzeba wymienić, jakiś czas temu rozmawiałem z jednym z mechaników który robi takie bajery za robociznę + potrzebne części bez pieca liczył 6k

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.