Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,


poszperałem trochę na forum i znalazłem wątek https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=193&t=343000 o różnicach między zegarami. Wiem już że były 3 rodzaje zegarów: analogowe, pół-cyfrowe, full-cyfrowe. W moim aucie z 2017 roku są niestety zwykłe analogowe i chciałbym je zmienić na pół-cyfrowe (po prostu mi się bardziej podobają i unowocześniają auto). Czy wystarczy zakupić zegary o numerze 9392558, wypiąć stare i włożyć nowe czy trzeba dokonać jeszcze jakichś zmian? Pewnie bez kodowania się nie obejdzie ale czy jak mam interfejs to będę w stanie ogarnąć to sam? Co wtedy z przebiegiem auta? Będzie można go nadpisać? Coś czytałem gdzieś że nowy licznik musi być "zresetowany" żeby dało się go zamontować w aucie, jeżeli to prawda to jak zrobić taki reset przed podpięciem do auta? Będę wdzięczny za pomoc bo mało jest o tym w internecie jeszcze do tego modelu.

Opublikowano
Jaki zegary chcesz 6wb? Wystarczy wymienić zakodować odpowiednio zaktualizować i tyle. Przebieg będzie twój. Raczej sam tego nie ogarniesz.
Opublikowano
No właśnie raczej nie 6WB bo to są chyba full-cyfrowe? Ja bym chciał pół-cyfrowe. Po napisaniu tego posta pisałem też z jedną firmą i stwierdzili że raczej nie da się tego wymienić bo mam podstawową navi business a to są mocno powiązane systemy. Może komuś jednak się udało i da się to zrobić?
Opublikowano

No właśnie czyli wychodzi że mają rację...


Ja mam:

0606 System nawigacji Business


a 0609 to Professional :/


Straszna lipa, dobrze myślę że bez wymiany nawigacji to nic się nie da zrobić? Da się przełożyć nawigacje z business na professional (sam ekran) czy to pociągnie za sobą konieczność zmiany jeszcze innych rzeczy?

Opublikowano

Potrzebujesz:

1. Korpus jednostki NBT

2. CID (wyświetlacz) 10 cali

3. Kontroler (pilot)

4. Nowy kabel między CID a nadwoziem

5. Nowe złącze OABR do połączenia NBT z nadwoziem Ethernet — 61139299610

Opublikowano
Dzięki za informację, raczej odpuszczę temat w takim razie bo wstępnie licząc to by trzeba było pewnie 5-10 tys. zł wydać na taką modyfikację a benefitów z tego dużych nie ma. Nawigacje w autach i tak są przestarzałe i wygodniej korzysta się z Google Maps a do tego wystarczy uchwyt na telefon albo podpięcie boxa za 1000 zł co umożliwia działanie Android Auto/CarPlay na ekranie oryginalnej nawigacji. Szkoda tylko tych zegarów bo te analogowe są dość szpetne ale co zrobić :?
Opublikowano
Jedynym plusem tej całej operacji była by możliwość odpalenia carplay, ale tak jak mówisz droga zabawa. Najlepiej to chyba zbyć auto i szukać lepiej doposazonego.
Opublikowano
Tylko że i tak nie korzystam z iPhone'a więc dla mnie zbędny gadget, prędzej by mi zależało na Android Auto ale to i tak trzeba by było dokupić tego zewnętrznego boxa. Miałeś może do czynienia z czymś takim? Będzie się to dało obsługiwać bez dotykowego ekranu? O coś takiego mi chodzi: https://www.carprokit.com/collections/wireless-carplay-for-bmw/products/road-top-wireless-carplay-android-auto-airplay-usb-mirroring-youtube-retrofit-module-kit-fit-for-bmw-all-series-evo-system-2017-2018-free-dhl-shipping-3-7-days-delivery

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.