Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po wymianie wtrysków silnik dalej na wolnych obrotach ma minimalnie nierówną pracę a czasami przy dojeżdżaniu do skrzyżowania obroty spadną poniżej 500 i szarpnie.


Brak błędów wypadania zapłonu


Jedyny pojawiający się błąd to 2AAF pompy ciśnienia, wiarygodność.


Ciśnienie na pompie podczas jazdy wg logów waha się od 145000 do nawet 170000 czy jest to prawidłowy objaw bo mechanik powiedział że należy wymienić pompę i się poprawi wszystko???


Jakaś porada?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.