Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim pacjentem jest BMW G01, z silnikiem B48A20 o mocy 191 KM.

Problemem są obroty na biegu jałowym. Na zimnym silniku jest wszystko dobrze, a gdy olej złapie temp. 90 stopni, to na jałowym biegu silnik trzyma ok. 1500 obroty. O co dokładnie chodzi pokazane jest na filmiku:

https://youtu.be/sBu4gkiz8CQ


Drugi problem, to chwilowe zatrzymanie się obrotów ok. 1500 po przegazówce -> tak jak na filmiku niżej

https://youtu.be/VSNyMT2BXYw


W celu wyeliminowania problemu zrobiłem już:

- ISTA nie wykrywa żadnych błędów

- wyczyszczona przepustnica

- sprawdzony przepływomierz

- wymieniony nastawnik rozrządu

- wymieniona rurka odpowietrzająca (odma)


Nie wiem w którą stronę iść dalej. Pomożecie?

Opublikowano

Panowie, macie jakieś pomysły?


Zastanawiam się nad wymianą pompy wysokiego ciśnienia. Co sądzicie? Wymieniać na oślep, czy zastosować inną diagnostykę?

Może ktoś miał podobny przypadek niekoniecznie w takim samym aucie? Będę wdzięczny za każdy trop.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.