Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie jestem nowym użytkownikiem mam problem z odzyskaniem hasla :duh:

Panowie mialem bledy duzo z noxem po wymianie noxa , przy pierwszej jeździe sypało jeszcze błędami i silnik nie rowno pracował.

Przy drugiej jeździe jeden błąd nadal wyskakuje auto śmiga już lepiej.

2c3d wyskakuje i nic więcej. Poprzez btool wizę ze przy tym błędzie lambda 1 staje przy 1,45 I napiecie przy 2700mV skasuje blad lambda znow pracuje normalnie, dziś rano na odcinku 50km z 6 raz ten sam problem powracal.

Ktora to będzie sonda od 1-4 czy 2-3 cylindra? Jest możliwość podmiana wtyczkami aby zobaczyć czy lambda 2 się zatrzyma??


Jeśli komuś chce się zobaczyć 2 minutowe wideo z btoola

https://drive.google.com/file/d/1URaFmFre7sLYYRFFs5boo3a0ewEghtq6/view?usp=drivesdk

Opublikowano

Błąd 2c3d wskazuję na sondę przed katem bank 1



Uwagi serwisowe

1. Kontrola wzrokowa przewodów, wtyczki DME i czujnika O2 pod kątem uszkodzeń

2. Sprawdź przewody

3. Sprawdź połączenia wtykowe DME <=> Wiązka przewodów <=> Czujnik O2 w górę (wstępny) dla banku 1 (woda lub korozja w wtyczki?) => Kilkakrotnie odłącz wtyczkę, a następnie MOCNO wciśnij ją z powrotem)

4. Wymień czujnik O2

5. Wymień DME

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.