Skocz do zawartości

Wyciek płynu chłodniczego E91 - przewód elastyczny


Szymon1893

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, po kilku ładnych latach powróciłem do Marki BMW tym razem z e91( N46B20B 150 KM ) no i niestety na wstępie mam problem , postaram się jak najbardziej szczegółowo opisać problem jaki wystąpił, podczas jazdy wystąpił komunikat o wysokiej temperaturze płynu chłodniczego a następnie o jego małej ilości, byłem juz blisko domu więc udało się dojechać. Cała komoro silnika była w płynie chłodniczym. Poszukiwania usterki no i chyba mam winowajcę, ten oto wężyk wygląda jakby ze starości po prostu pękł, w bmw store ten element to część 11 53 7 572 159, tylko mam jedną małą wątpliwość , otóż w tym elemencie znajduje się kawałek metalowej tulejki, i z bloku silnika też wystaję właśnie ten kawałek metalowej tulejki i teraz pytanie brzmi, czy jest to element który już w domyśle znajduje się w tej części którą wystarczy wymienić i będzie cacy , czy jest to tulejka WYCHODZĄCA z bloku silnika na którą nasuwa się ten wężyk , jeżeli opcja pierwsza to sobie poradzę a jeżeli opcja druga no to laweta i mechanik. Może juz się ktoś spotkał z takim problemem i podpowie jakie mam opcje. Pozdrawiam


thumb_show.php?i=582p8yv47



thumb_show.php?i=zt6juzw8y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.