Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, po kilku ładnych latach powróciłem do Marki BMW tym razem z e91( N46B20B 150 KM ) no i niestety na wstępie mam problem , postaram się jak najbardziej szczegółowo opisać problem jaki wystąpił, podczas jazdy wystąpił komunikat o wysokiej temperaturze płynu chłodniczego a następnie o jego małej ilości, byłem juz blisko domu więc udało się dojechać. Cała komoro silnika była w płynie chłodniczym. Poszukiwania usterki no i chyba mam winowajcę, ten oto wężyk wygląda jakby ze starości po prostu pękł, w bmw store ten element to część 11 53 7 572 159, tylko mam jedną małą wątpliwość , otóż w tym elemencie znajduje się kawałek metalowej tulejki, i z bloku silnika też wystaję właśnie ten kawałek metalowej tulejki i teraz pytanie brzmi, czy jest to element który już w domyśle znajduje się w tej części którą wystarczy wymienić i będzie cacy , czy jest to tulejka WYCHODZĄCA z bloku silnika na którą nasuwa się ten wężyk , jeżeli opcja pierwsza to sobie poradzę a jeżeli opcja druga no to laweta i mechanik. Może juz się ktoś spotkał z takim problemem i podpowie jakie mam opcje. Pozdrawiam


thumb_show.php?i=582p8yv47



thumb_show.php?i=zt6juzw8y

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Typowa usterka tego silnika. Sam to zrobisz. Odkrecasz ta mala srobke i wyciagasz pozostalosc peknietego weza gumowo-plastikowego.
Opublikowano
Dla potomnych, usterka rozwiązana, można powiedzieć plug and play. A na marginesie polecam płyn chłodniczy z dodatkiem uv, dzięki temu przy najmniejszym wycieku wystarczy poświecić chińską latareczką i juz wiadomo gdzie jest wyciek :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.