Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeglądając YouTube natrafiłem na film z usprawnieniem czy nawet naprawą układu chłodzenia. A chodzi o niedogrzewający się silnik przy ASB.

Link do filmu https://youtu.be/UTGIHcdkG7U.

Wstawiamy pomiędzy chłodnicę skrzyni a obieg wody zastępczy termostat - prosta rurka z temperaturą otwarcia 80*C. I w ten sposób zamiast zmieniać cały wymiennik ciepła poświęcamy jedynie kawałek węża. Sam termostat do wymiennika jest niedostępny a w dodatku można go całkowicie wyrzucić zostawiając tylko TH5. Przeglądając schematy układów chłodzenia w dieslach zauważyłem, że są one bardzo zbliżone i w przypadku N47 również podobny przewód wody występuje. Chodzi o nr. 5 który przy obecnych jesiennych temperaturach jest cały czas zimny. Temperatura skrzyni po 20km jazdy wynosi ledwo 40*C i podobnie jak w tej E65 silnik od 70* grzeje się bardzo powoli. Myślicie, że się to sprawdzi na dłuższą metę?


Screenshot-2022-10-27-at-00-25-38-Cz-ci-do-samochod-w-Najlepsze-cz-ci-do-BMW-czescidobmw-pl.png thumb.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.