Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


W ciągu 3 miesięcy już drugi raz zdarza mi się mieć problem ze wspomaganiem kierownicy. Objawia się to tym że przez jakiś czas po włączeniu silnika kierownica ma wspomaganie, ale potem podczas jazdy pada, aż ostatecznie od razu po włączeniu silnika nie ma wspomagania.

Za pierwszym razem wymieniłem całą maglownicę, tym razem po "przeleceniu" przez wysepkę znowu się to stało.


Ogólnie żaden z bezpieczników nie spalony; błędy wykasowane a i tak nic to nie dało :/


No i pytanie jest czemu tak się dzieje, co dokładnie mogło ulec awarii i czy muszę kupować całą maglownicę czy wystarczy może kupić tylko jakąś konkretną część?


I jeszcze pytanie dodatkowe: czy silnik wspomagania można wsadzić z anglika? Jeśli tak to co trzeba zrobić żeby go przystosować do europejskiej maglownicy?


Ręce mi opadły i nie mam ochoty kolejny raz wydawać prawie 1300 zł na magiel :(


Jakieś złote porady od Szanownych?


Pozdr.

Opublikowano

Witam,


nie widać żadnych problemów przy wiązce, wszystko ładnie podpięte + żadnych obtarć. etc.


A zapytam jeszcze o takie naklejki które są na maglownicy z numerami, to czy one w jakikolwiek sposób powinny się zgadzać? Bo tak patrzę po różnych miejscach żeby znaleźć i dopasować i zero, nic z tych numerów się nie zgadza :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.