Skocz do zawartości

M52tub25 faluje na luzie


jungel19911

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moja E39 miała założony komputer mntune na którym chodziła ok bez przeplywki. Po podłączeniu były rozjechane korekcję na dwóch cylindrach ale poza tym nic . Postanowiłem wrócić do Ori kompa i korekcję na dwóch garach są nadal rozjechane i do tego faluje na wolnych obrotach bardzo często prawie że zawsze. Poza tym zbiera się i jedzie jak najbardziej ok. Nie mam pojęcia od czego zacząć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Błędy są? Pokaż masę powietrza na wolnych obrotach po pełnym rozgrzaniu (96-97 stopni), bez klimy i innych zbędnych odbiorników prądu; korekty paliwowe oraz pracę sond (30 sekund na wolnych obrotach, dodaj gazu i znowu 30 sekund na wolnych).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

------------------------------------- Date: 10/26/22 17:31:22

ECU: MS420DS0

JobStatus: OKAY

Variant: MS420DS0

------------------------------------------------------------- RESULT: 8 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 128 interface DME - EWS

Error frequency : 15

Logistic counter: 40

Speed 0.00 km/h

Battery Voltage 14.38 V

temperature cooling water 63.75 Grad C

Engine speed 768.00 1/min

appear before (rel.) 0.60 h

Timeoutzeit erreicht

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 80 E4 0F 28 00 8D 95 18 BB 4B

------------------------------------------------------------- 208 revolution control not okay, EWS

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Speed 0.00 km/h

Battery Voltage 14.38 V

temperature cooling water 63.75 Grad C

Engine speed 768.00 1/min

appear before (rel.) 0.60 h

timeout Drehzahl-Plausibilitaet

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan vorhanden

statischer Fehler

Errorcode: D0 64 01 28 00 8D 95 18 BB 4B

------------------------------------------------------------- 79 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 1

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 2144.00 1/min

load 217.88 mg/Hub

lambda probe voltage after cat probe Ban 0.49 V

temperature cooling water 92.25 Grad C

appear before (rel.) 0.60 h

Leitungsunterbrechung

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan vorhanden

statischer Fehler

Errorcode: 4F 74 01 28 43 28 62 BB BB 4B

------------------------------------------------------------- 227 lambda contol tolerance Bank 1 to big

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 2048.00 1/min

load 125.28 mg/Hub

temperature cooling water 59.25 Grad C

lambda contol tolerance Bank 1 15.23 %

appear before (rel.) 0.20 h

Abweichung fett

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: E3 B1 01 28 40 17 8F A7 BB 4F

------------------------------------------------------------- 228 lambda contol tolerance Bank 2 to big

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 1984.00 1/min

load 125.28 mg/Hub

temperature cooling water 60.75 Grad C

lambda contol tolerance Bank 2 15.23 %

appear before (rel.) 0.20 h

Abweichung fett

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: E4 B1 01 28 3E 17 91 A7 BB 4F

------------------------------------------------------------- 68 avtivate Solenoid Valve tank ventilate

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 0.00 1/min

load 0.00 mg/Hub

temperature cooling water 21.75 Grad C

tank purge valve - activate 0.00 %

appear before (rel.) 0.00 h

Leitungsunterbrechung

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 44 B4 01 28 00 00 5D 00 BB 51

------------------------------------------------------------- 53 avtivate Idle adjuster / opening coil

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 0.00 1/min

Airmass 0.00 kg/h

padel value 0.00 Grad DK

duty cycle Idle adjuster 46.09 %

appear before (rel.) 0.00 h

Leitungsunterbrechung

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 35 B4 01 28 00 00 00 76 BB 51

------------------------------------------------------------- 27 avtivate Idle adjuster / closing coil

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 0.00 1/min

Airmass 0.00 kg/h

padel value 0.00 Grad DK

duty cycle Idle adjuster 46.09 %

appear before (rel.) 0.00 h

Kurzschluss gegen Masse

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Errorcode: 1B B2 01 28 00 00 00 76 BB 51 =============================================================

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Filmy prywatne, nie da się obejrzeć.

Edit:

Korekty paliwowe, czyli zakładka f6 a nie korekcje na cylindrach, to w sumie najistotniejsza zakładka. Sondy przed katalizatorem leżą jakby było lewe powietrze ale masa powietrza temu zaprzecza. Jeżeli chodzi o błędy to zajrzyj do krokowca. Przepływomierz jest oryginalny? Sterownik jest fabryczny? Co z sondami za katalizatorem?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka jest fabryczna na innej też są rozjechane korekcję. Która ukolegi działa ok. Komp jest fabryczny z usuniętym Ews tylko. Gdzie się te :mrgreen: sondy za katem sprawdza ? Ogólnie to auto na pewno nie ma katalizatorów. Na kompie z m tune z odpieta przeplywka auto działa prawidłowo. Po pracy dogram zakładkę nr 6. Ogólnie jeszcze nie wymieniałem też odmy ani nic w tym aucie jest też założony stożek i koleś coś mi gadał że pompa paliwa się konczyla ale będzie normalnie. Czasem masa powietrza spada do 6 na wolnych to jest ok?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
koleś coś mi gadał że pompa paliwa się konczyla ale będzie normalnie.

Co będzie normalnie? Sprawdź ciśnienie na listwie. Chodziło czy właśnie są katalizatory i co z sondami za nimi. Gdy obroty spadają poniżej nominalnych to i masa powietrza spada.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem,korekty na 6 cyl. na plus wysoko tak że dochodziło do wypadania zapłonów.Sprawdziłem cały dolot,zdjąłem kolektor i wymieniłem uszczelki,usunąłem -przerobiłem odme bo to rak tego silnika i dalej tom samo.Na benzynie troche lepiej a na lpg tragedia.Nie poddałem sie winny był sterownik silnika a dokładnie zielona śniedż na wtyku od niego .Po wyczyszczeniu ,wydrapaniu auto lata jak nowe.Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.