Skocz do zawartości

Przewód czujnika spalin - profanacja czy nie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Upaliło mi podczas wypalania DPF czujnik ciśnienia spalin wraz z przewodem a dokładniej jego gumową częścią. Powodem chyba była wysoka temp podczas wypalania i niesprawny silnik klap kolektora - takie moje domysły. Chociaż nie ogarniam jak takie rzeczy się mogą dziać a stało się to drugi raz, kiedys podczas próby czyszczenia DPF pianiką z Bola.


Ogólnie na szybko musiałem zrobić taką prowizorkę jak na zdjęciach. Pytanie czy to rzeczywiście taka prowizorka czy taki kawałek przewodu gumowego z cybantami da rade ? Przewód odporny na paliwo ale czy temperature to juz nie wiem, średnica wewnętrzna mniejsza niz oryginał. :) Pierwszy lepszy jaki znalazłem na szybko. Oryginalnie to jest metalowy przewód zakończony zakutym przewodem gumowym a potem przykręcany cybantem do czujnika.


Brak czasu na wymiane a na razie muszę jeździć i stąd pytanie.


682a1365f3defc31med.jpg


7d7a52439d04b8fdmed.jpg

Opublikowano
W mojej FCE wszystkie plastikowe kostki czujników znajdujące się bezpośrednio przy DPFie noszą ślady nadtopienia od temperatury a najbardziej kostka czujnika pokazanego za fotce ale przewody czujników ciśnienia są nie ruszone. Nie wiem z czego to jest zrobione ale jest mega odporne na teperature. Tki paliwowy wężyk podejrzewam że wytrzyma do pierwszego cyklu wypalenia. Ale czy to profanacja Jak coś jest głupie ale działa to nie jest glupie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.