Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was szczęśliwi posiadacze bawareczek

pisze ten post ponieważ mam problem ze swoim samochodem BMW e90 318i 2.0 129 km

post bedzie nieco chaotyczny bo pierwszy raz coś takiego pisze i chce to jak najlepiej opisać

Otóż po zakupie samochód zaczął ciężej odpalać to znaczy musi chwile kręcić zanim załapie ale jak widać na filmiku łapie ciężej

- dodam ze takiego objawy przy zakupie nie było

Samochód ma oryginalne 255 tyś km

Ja nie wiem gdzie i czego szukać byłem niby na diagnostyce komputerowej

odczytał błędy skasował 150 zł i na tym by się skończyło

akumulator pokazuje 12.5 V wiec chyba jest ok


Doradzacie mi w tych 2 kwestiach

nigdy nikt nie wymieniał rozrządu ( 0 informacji w książce serwisowej z niemiec) oraz właściciel w polsce tez tego nie wymieniał pytanie czy wymieniać go jesli tak to na co zwrócić uwagę i co dodatkowo wymienić przy rozłożonym silniku ( nie słychać brzęczenia i stukania) podniebno na serwisie w maju mechanik powiedział ze rozrząd jest jeszcze dobry

-falują czasami obroty - poprzedni właściciel mówił ze trzeba wyczyścić odme ponieważ się zapycha i przez to faluja pytanie czy kupować częsci odmy nowe i problem z zapychaniem się skończy czy jednak wyczyścić jak kazał i jeździć dalej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.