Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć :-) Witam serdecznie wszystkich klubowiczów. To mój pierwszy post i od razu mam pytanie. Czy orientujecie się, jak naprawdę wygląda kwestia gwarancji ceny przy zamówieniu BMW 3 LCI? Przymierzam się do zamówienia 330i xdrive touring i po wysłaniu zapytań ofertowych do kilku dealerów otrzymałem nie tylko różne ceny (co jest zrozumiałe), ale również różne informacje na temat tzw. gwarancji ceny. Otrzymane odpowiedzi można podzielić na trzy grupy:

1. nie ma już gwarancji ceny;

2. jest gwarancja ceny, ale gdy się Pan zdecyduje na taką opcję cena auta będzie wyższa niż bez takiej gwarancji;

3. nie ma gwarancji ceny, ale zamawiający odpowiada za ewentualne (a w zasadzie pewne podwyżki) TYLKO DO 3%, powyżej już nie (a zaproponowana cena nie jest podwyższona, jak w opcji nr 2).

Oczywiście z mojego punktu widzenia najciekawsza jest opcja nr 3, ale jak przyszło co do czego (tj. gdy chciałem zamówić auto), to okazało się, że to ograniczenie odpowiedzialności zamawiającego do max 3% podwyżki jest ,,tylko na gębę" i nie ma możliwości by było zapisane w umowie ;-)

Czy macie jakieś doświadczenia w tym zakresie? Może ktoś wie, o co w tym chodzi?

Serdecznie pozdrawiam

Opublikowano
nie ma gwarancji ceny, ale zamawiający odpowiada za ewentualne (a w zasadzie pewne podwyżki) TYLKO DO 3%

 

Dokladnie, to brzmi tak:

- brak gwarancji ceny, jednak cena nie wzrośnie powyżej 3% wartości zamówienia i zostanie ustalona przed odbiorem auta


W jakim mieście szukasz oferty? Mogę polecić słownych hadlowców. Więcej na PW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.