Cześć :-) Witam serdecznie wszystkich klubowiczów. To mój pierwszy post i od razu mam pytanie. Czy orientujecie się, jak naprawdę wygląda kwestia gwarancji ceny przy zamówieniu BMW 3 LCI? Przymierzam się do zamówienia 330i xdrive touring i po wysłaniu zapytań ofertowych do kilku dealerów otrzymałem nie tylko różne ceny (co jest zrozumiałe), ale również różne informacje na temat tzw. gwarancji ceny. Otrzymane odpowiedzi można podzielić na trzy grupy: 1. nie ma już gwarancji ceny; 2. jest gwarancja ceny, ale gdy się Pan zdecyduje na taką opcję cena auta będzie wyższa niż bez takiej gwarancji; 3. nie ma gwarancji ceny, ale zamawiający odpowiada za ewentualne (a w zasadzie pewne podwyżki) TYLKO DO 3%, powyżej już nie (a zaproponowana cena nie jest podwyższona, jak w opcji nr 2). Oczywiście z mojego punktu widzenia najciekawsza jest opcja nr 3, ale jak przyszło co do czego (tj. gdy chciałem zamówić auto), to okazało się, że to ograniczenie odpowiedzialności zamawiającego do max 3% podwyżki jest ,,tylko na gębę" i nie ma możliwości by było zapisane w umowie ;-) Czy macie jakieś doświadczenia w tym zakresie? Może ktoś wie, o co w tym chodzi? Serdecznie pozdrawiam