Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów.

Planuje w niedługim czasie przesiąść się z F01 740dx na G11 lub G12 i też celuje w diesla. W FCE miałem podkręcony silnik pod 360hp więc przy G też mazy mi się 740 lub 750dx. I tu pytanie czy warto się pchać w 750 trochę mnie przerażają te 4y turbawki jeśli chodzi o awaryjność. Jak to jest z tym naprawdę. I ogulnie jak jest z awaryjnością tych silników B57. Co do N57 który posiadam też się nasuchalem o panewkach turbinach itd i że ten silnik mnie zniszczy finansowo a zrobiłem 150k km i jakoś z głodu nie umarłem. Co do finansów mogę na G11 wyłożyć kwotę do 200 000 brutto. Na otomoto jest kilka sztuk w tych pieniądzach z przebiegiem poniżej 150k km. Tyle że nie wiem ile taka potrafi machnąć przebiegu, nie chciał bym odrazu po zakupie generalki silnika robić. Doradzicie na co uważać i czego pilnować. Tylko proszę bez tekstów mercedes lepszy. Może i dla kogoś lepszy ale ja zamienię 7er tylko na 7er, jak nie to wolę dalej Fką jezdzic. LoveBMW :8)

Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-750ld-xdrive1-wlascicielzadbanyserwisowany-ID6EUgIo.html

Na przykład coś takiego mi się spodobało. Niby wypasik ale gdzieś zapala mi się lampka ze coś za tanio. Ta końcówka w cenie pewnie do zbicia i nawet w budżecie by mi się zmiescila. Najgorsze że Fke kupowałem od szefa, znałem ten samochód i wiedziałem czego się spodziewać. Teraz w dobie patohandlaży nie trudno nadziać się na minę, a w tym przypadku to dość droga mina

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Za mało ich jeszcze na forach, do tego kryzys wielką gębą więc bardziej rozwiną się forach tanich aut :)

Sam jestem ciekaw jak się mają 40d w G, niby lepsze, ale sądze że gorsze :(

A ile zrobiłeś swoją F01? Jak 150 tyś to akurat nadchodzi najgorszy czas..

Opublikowano
Efką mam nalatane 230000 a te najgorsze 150k miała jak ją kupiłem Z poważniejszych usterek przy 180000 regeneracja x drive, niedawno regeneracja dużej turbiny co mnie zdziwiło bo wszystkim pada mała. U mnie mała była na sprawdzeniu i mieści się w widełkach. Korekty wtrysków w normie, rozrządu nie slychac tak że odpukać nie mam na co narzekać. Psują się jakieś pierdoły jak łożyska kół, połamane sprezyny, przeguby, pękł przewód od dynamic drive. Z elektroniki przestała działać roleta w tylnich drzwiach, wariują y wentylator chłodnicy, jak pisałem w poprzednim temacie, i teraz walczę ze sterownikiem świec. W sumie nie wiem po co chce zmieniać auto może taka fanaberia, raz przejechałem się G11 na pneumatycznym zawieszeniu z ACC i asystentem pasa i popłynąlem. Wiem że te opcje mogę mieć w tańszych autach ale te tańsze to nie będzie 7er. I tak rozglądam się za G11 jednocześnie naprawiając wszystkie pojawiające się usterki w F01. Bo wstyd sprzedać nie do końca sprawne auto
Opublikowano
Cześć...od pół roku jeżdzę G11 730xd...i w sumie nie wiem co ci napisać :D Auto bajka pod każdym względem, szczególnie wyciszenie i praca zawieszenia-wszystko zajebiście.Jeżdzę spokojnie, poprostu nie wypada się śpieszyć w tym samochodzie.Osiągi bardziej niż wystarczające-spalanie śmiesznie niskie .Miasto 8,5 max trasa krajowa 120-130 6,5l autostrada 140-170 7,5l .Prawdę mówiąć wyjątkowo dbam o 7-mkę bo nie widzę potrzeby już na nic zmieniać :lol: Auto kupiłem nowe na zajebistym rabacie(zamówiłem 29.11.21) odebrałem 11.04.22 i jak czytam posty na forum i nowe ceny serii 3 oraz 5 to mi się morda cieszy. BARDZO polecam jak trafisz pewna sztuka,tylko szukam pretekstu żeby się gdzieś przejechać.Pozdrawiam
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja sie przesiadałem z 535d lekko podkręconego i również celowałem w 750d, ale ze względu na fakt, że na rynku były 3 lata temu same sztrucle, a mega wpadł mi w oko model LCI - zdecydowałem się na nówkę z salonu. Mieli niestety tylko 740d i prze 2 lata użytkowania męczyło mnie, że dałem się namówić, bo w porównaniu z 535d to auto "nie jechało". Wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale dla mnie ten silnik jest co najwyżej optymalny w tej budzie, natomiast suzkałem czegoś, co daje tą marketingową frajdę z jazdy. Handlowcy generalnie też przestrzegali mnie przed 750d, mówili że BMW się wycofuje z niego bo to najbardiej awaryjny i problematyczny motor ostatnich czasów.


Od kiedy kupiłem 750i jestem zachwycony - z tym motorem 7mka płynie, w każdym zakresie prędkości. Trzeba się liczyć że spalaniem itp, ale dla mnie to jest najlepszy motor w gamie G11 LCI do jazdy na codzień - przy nielimitowanym budżecie można podchodzić do 760i, ale dla mnie te auta osiągi mają zbliżone, a jednak 750i ma ekonomię 30-40% lepszą.


Ostatnio po roku od zakupu wklikałem się w menu ze średnim spalaniem i pokauje 13.8 - dla mnie rewelacja, szczególnie że wolno nie jeżdżę. W 740d miałem coś koło 9.5 - różnica za tą frajdę z jazdy znikoma.

Opublikowano
No to już teraz muszę kupić G11. W minioną niedzielę obrucila mi się panewka na korbie. Pierwszy wolny termin u mechanior koniec grudnia. Trochę mi się skomplikowało bo kasa że sprzedaży f01 to miał być wkład w liesing G11, ale już wy cudowałem pieniądze na wpłatę wstępną. Tylko że na oto moto w tych pieniądzach same strucle zostały. Może ma ktoś namiar na godne polecenia G11 z Fvat. Do 210k brutto z przebiegiem do 150k.? No i w styczniu pewnie będę sprzedawał f 01 po remoncie generalnym po dotarciu. Tak że narazie najpewniejsze auto na oto moto pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.