Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jstem nowy na tym forum tak więc jka bym coś zrobił źle to mówcie.

Mam bmw e30 318i z 88 roku. typ silnika to m40.

Mam wrażenie jak by na 3 nie chciał ciągnąć z wolniejszych obrotów np.

jade 30-40 km/h na 3 wciskam pedał gazu a samochód ledwo co ciągnie. dopiero jak dojdzie do 4 tys. obr/min to czuć różnice. jak kupiłem auto 2.5 roku temu nie było z tym najmniejszego problemu.

druga kwestia jest taka że głośno pracuje to znaczy cykają zawory tak jak by się nie chciały ustawić. z tego co wiem to nie można tego ustawić bo są samoregulujące sie. czy to może być wina sondy lambda??

kolejna kwestia jest taka że ostatnio na wybojach mam iche stuki w zawieszeniu i mam w planach wstawić obniżające spręzyny uniwersalne. znjaomy ma i nie nażeka. samochód ma na karku przejechane 365 tyś. km. i rok temu zrobiłem remont silnika pot tym ja mi sięzerwał pasek rozrządu. olej z filtrem nie dawno wymieniłem a filtr powietrza jesdt nowy. pomózcie gdyż chcę jeszcze nim pojeździć a njaprawdopodbniej nigdy go nie sprzedam bo będzie to mało opłacalne. z góry dzękuje

Opublikowano

Kolego, prawdopodobnie powoli wykańcza się rozrząd... bolączka M40 :(

Pojeździmy naszymi E30 jeszcze długo ale po zmianie silników :mrgreen:

 

Zawieszenie też mam niskie (sprężyny z m pakietu) i jest sympatycznie.

Every weapon needs a master.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.