Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Chyba nadszedł czas na wymiane uszczelniaczy w moim n46. Po rozgrzaniu chmura dymu po starcie ze swiatel.Co dziwne rano nie pusci nawet dymka przy rozruchu. Tylko jest zagwozdka czy to ma sens bez sciagania głowicy.niestety dwoch mechaników mi powiedzialo ze to nie ma sensu.Jak juz to robic CAŁĄ GŁOWICE bo moga byc krzywe prowadnice zaworowe i wymiana samych gumek nie wystarczy.Osobiscie mnie to zmartwiło. No albo chca mnie nacignac na dodatkowe koszty. Czy wymienił ktos same uszczelniacze w tym silniku i auto przestalo dymic??
Opublikowano
Ja robiłem to kilka lat temu w N42 bez zdejmowania głowicy. Wszystko jest w mojej galerii. I nie mam od tamtego czasu żadnych problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.