Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jak by mogło być inaczej niż n13b16 :)

Problem polega na tym ze czasami występuje drgania pod tyłkiem, które są denerwujące, czuć ze auto nie pracuje równo. Wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie, wielu juz próbowało ale nikt nic nie wie , podłączają pod komputer i zero błędów, i rozkładają ręce, głownie jak auto jest na D, nie na N. Zero chceck engine na desce.


Wymieniony rozrząd, wtryski, silni szczelny, juz wiem ze na pewno są do wymiany uszczelniacze zaworowe gdyż bierze trochę oleju i dymi przy mocniejszym wciśnięciu gazu.


Teraz pytanie gdzie szukać rozwiązania, czy prze te uszczelniacze może nie równo pracować, czy jest ktoś w dolnośląskiego, kto da rade zdiagnozować problem?


Czy przy wymianie uszczelniaczy zaworowych powinno zrobić cos jeszcze?


Będę wdzięczny za kazde sugestie.

Opublikowano

Wymieniałem uszczelniacze zaworowe bez ściagania głowicy, ale nie miałem żadnych drgań


Ja wymieniłem w swoim N13 wszystko....


- Uszczelniacze zaworowe

- Kompletny rozrząd

- Pokrywe zaworów

- Wszystkie rolki osprzętu wraz z napinaczem i kołem pasowym, oczywiście pasek też nowy

- Pompe wody

- Wszystkie cewki + świece irydowe


Olej najwyższa połka RAvenol VST 5W40 z PAO


I wszystko jak w szwajcarskim zegarku :)


Nie rozumiem nawalania w internecie na ten silnik.. czy WY ludzie myśliscie że naprawdę inne silniku nie mają problemów.. aż tak trudno wydać 1 tys zl na kompletny rozrząd...??


TFSI boryka się w pierścieniami tłokowymi i tak samo z rozrądem koszt naprawy tego wszystkiego to ok 10 tyś zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.