Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiem, że mnóstwo ludzi w E90 i E92 boryka się czesto z niezidentyfikowanymi wibracjami i drganiami na kierownicy. U mnie było to kosmetyczne acz wkurwiajace, pojawiało się tylko i wyłącznie przy prędkości 80-110 i tylko w tym przedziale, 250-260 (oczywiście na niemieckiej autostradzie ) i totalnie nic.


Otóż w moim przypadku z racji swojej zawziętości postanowiłem nie dać za wygraną, felgi 2 komplety, opony 2 komplety lato + 1 zima, zawieszenie wymienione praktycznie w całości - sprężyny Eibach, amortyzatory Sachs M Tech, osłony, odboje itp zgodnie ze sztuką, z tyłu wahacze oraz tuleja pływająca - niestety nic z tych rzeczy nie pomogło. Z racji, że poszła góra pieniędzy odłożyłem temat na następny rok. W końcu nadszedł ten czas, kupiłem komplet wahaczy na przód Meyle HD wraz z drążkami kierowniczymi kompletnymi, oslonami i łącznikami stabilizatorów.


Samochód mimo przebiegu raptem 168tys i tego, że miałem wrażenie, że wszystko jest sztywne a prowadzenie pewne to teraz jest to niebo totalne. Auto idzie jak po sznurku, prowadzenie mega sztywne, a wibracje na kierownicy zniknęły. Ciężko powiedzieć co mogło być przyczyną, obstawiam któraś tuleja w wahaczu. Niemniej jednak polecam wszystkim ten zabieg, którzy dysponują nieco większą gotówką.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Czy u was też występują drgania na kierownicy po dłuższym postoju auta (tydzień i dłużej), ustępują po przejechaniu kilku kilometrów, opony Run on Flat Bridgestone Turanza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.