Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

stoję przed ambitnym zadaniem wyciągnięcia całego tylnego zawieszenia - cel to regeneracja, wymiana elementów zużywalnych oraz piaskowanie i malowanie trawersy wraz z wahaczami. Czy ktoś się orientuje, czy gdybym szukał kompletu na podmianę, to cały ten element (sanki + wahacze) różnią się między sobą , w zależności od modelu z którego pochodzą (sedan/touring; manual/automat; diesel/benzyna; przedlift/polift)?


Mam 524td manual z 1991, czy trzeba szukać zgodnego z moim dawcy czy znaleźć dowolne źródło w dobrym stanie i te elementy pasują plug and play?

Most, ośie, czy hamulce chciałbym przełożyć ze swojego auta, mam jednego dawcę na oku - limuzyna, 525i bez nivo, automat.


pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Były różne mocowania przy tylnej belce w zależności od rodzaju dyfra i musisz kupić taki sam.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.