Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, pacjent BMW E39 M52B20TU. Na zimnym silniku trzeba długo kręcić żeby odpalił, jak da radę to z gazem w podłodze obroty skoczą do paru tysięcy i potem dalej trzymając gaz potrafią spaść nawet do 500 i silnik się dławi. Problem znika gdy wszystko załapie trochę temperatury. Na benzynie jak i LPG silnik pracuje wzorowo, trzyma moc, nie słychać żadnych niepokojących dźwięków. Po podpięciu pod komputer nie pokazuje żadnych błędów związanych z silnikiem (pokazuje tylko czujnik smrodu i abs przez koronkę w tylnej piaście). Wymieniłem już pompę paliwa i dziś zabiorę się jeszcze za wymianę filtra paliwa. Myślałem jeszcze o czujniku położenia wału korbowego lecz wtedy komputer powinien pokazywać błąd tego czujnika? Bynajmniej tak mi się wydaje. Może ktoś będzie miał jakiś inny pomysł, z góry dzięki za pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
obroty skoczą do paru tysięcy

Silnik faktycznie jest na takich obrotach czy tylko wskazówka obrotomierza skacze?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Rzeczywiście silnik jest na takich obrotach, dziś wymieniłem filtr paliwa i o ile się nie mylę on był winowajcą, wszystko okaże się jutro przy rozruchu na zimnym. Auto zaczęło odpalać tak jak wcześniej (dźwiga obroty wyżej przy odpaleniu) i o dziwo automat zmienia biegi przy wyższej prędkości (wcześniej z 3 na 4 przy ~95 km/h, teraz przy ~110).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.