Skocz do zawartości

ciezki skręt kierownicy po wymianie PRZEKLADNI, POMPY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM, TAK JAK W TYTULE MAM UTRUDNIONY SKRET PO WYMIANIE PRZEKLADNI I POMPY. PROBLEM JEST NAJBARDZIEJ WIDOCZNY PODCZAS DLUZSZEGO POSTOJU.


CZY KTOS MIAL PODOBNY PROBLEM Z E39 ?


POZDRAWIAM I LICE NA WSKAZOWKI

Opublikowano

zalezy czy regenerowana przegkladnia czy nowa, ale mozliwe ze za bardzo skrecona sruba na przekładni,

druga sprawa to pompa nowy zamiennik (ktore wyją i nie działają - miałem zamiennik i po 3 dniach odeslalem do producenta) czy używka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.