Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam męczę się od soboty z moją Bunią e39 2.8 po odpaleniu silnika obroty sa dobre a po kilku sekundach spadają bardzo nisko , czy na benzynie czy gazie nie ma żadnej różnicy , wymieniłem swiece cewki , podłączyłem pod kompa i wyskoczył tylko błąd sanda lambda czy to może być tego przyczyna czy raczej szukać gdzie indziej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki konkretnie błąd?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dokładnie, jaki błąd?

samochód na zimno startuje z innej mapy, jak się nagrzewa, czyta wszystkie czujniki jakie go otaczają, wiec błędy które wskakują po rozgrzaniu silnika są kluczowe i od nich trzeba zacząć

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszcze jedna ważna sprawa, samochód musi pracować poprawnie na benzynie, więc usuwasz usterki na benzynie, na tym paliwie ma pracować poprawnie, i do tego momentu gazu nie ma, jak silnik i jego problemy są opanowane, odpalamy gaz i stroimy, sterownik silnika nie wie że ma gaz, tak na prawdę oszukujemy go po przełączeniu, jest przekonany że pracuje dalej tak jak go stworzono, a faktycznie wiele się zmienia, sterownik silnika się adoptuje do warunków pracy, i jak są problemy, trzeba je opanować na benzynie, później z gazem też nie będzie problemów
Opublikowano
mechanik niby podłączył komputer i wyskoczył tylko jeden błąd sonda lambda zapytałem która bo sa dwie powiedział mi że nie pokazało na komputerze która to tylko ogólnie że sonda lambda . Zaczęło się od tego że w sobotę zaczęła mi spadać na niskie obroty mechanik powiedzial ze cewki dwie obok siebie padły wymieniłem te dwie cewki i swiece . Ogólnie jak jade i jest powyżej 1,5tys obrotów to ładnie jedzie ładnie chodzi . Jade jutro do innego mechanika żeby podłączył znowu komputer , ale u mnie w mieście jest ciężko z mechanikiem dobrym , dlatego zapytałem tu może ktoś coś podpowie mądrego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeżeli jest błąd z sondy to już sam kod błędu definiuje która, podjedź do warsztatu który ma soft BMW i zapłać za diagnostykę, a najlepiej niech Ci wydrukują te usterki, poza tym dobrze też zrobić test drogowy i poobserwować wiele parametrów podczas jazdy, właśnie pracę sond, przepływkę, temperatury itd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę dziwne że po odpaleniu jest ok przy takiej kompresji.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
coś dziwny ten Twój mechanik..samochód pracuje w miarę poprawnie do ciśnienia sprężania na poziomie 6, poniżej tego na zimnym będą już problemy z utrzymaniem pracy cylindrów, pewnie dlatego kazał Ci wcześniej zmienić cewki i świece, dziwne tylko że po zmianie wypuścił Cię do domu, bo na pewno przy sprężaniu 0.5 nie będzie pracował na tych cylindrach, o błędach z sond nie ma nawet o czym rozmawiać w tej sytuacji, bo przy takiej sytuacji, żadne wskazanie silnika nie będzie poprawne
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedź do innego mechanika i zleć pomiar kompresji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.