Skocz do zawartości

BMW F10 520D nawiercane/nacinane tarcze ZIMMERMANN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Korzystał ktoś już z nawiercanych/nacinanych tarcz hamulcowym ZIMMERMANN? Od początku montuję ori w aucie i jestem zadowolony ale na 230KM trochę mi to nie wystarcza, a nie chcę bawić się w wymianę na większy zestaw. Jest sens iść w tą markę czy polecacie coś lepszego, cena nie gra większej roli?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podobno sama wymiana klocków hamulcowych na EBC ( żółte) daje odczuwalną różnice.

Ja osobiście, w najbliższym czasie wymieniam przednie hamulce ( tzw. spowalniacze ) na nie coś większego.

Przechodzę z wymiaru 330x24 na 348x36 .

Używane zaciski kosztowały mnie łącznie 200,- zł . Różnica między mniejszym a większym zestawem przednich tarcz i klocków firmy Brembo to 200,- ...... - ........ 300,- zł.

Większe zaciski z BMW F01 mieszczą się w 17' kołach.

Opublikowano
Podobno sama wymiana klocków hamulcowych na EBC ( żółte) daje odczuwalną różnice.

Ja osobiście, w najbliższym czasie wymieniam przednie hamulce ( tzw. spowalniacze ) na nie coś większego.

Przechodzę z wymiaru 330x24 na 348x36 .

Używane zaciski kosztowały mnie łącznie 200,- zł . Różnica między mniejszym a większym zestawem przednich tarcz i klocków firmy Brembo to 200,- ...... - ........ 300,- zł.

Większe zaciski z BMW F01 mieszczą się w 17' kołach.

 

No właśnie problem leży w felgach, na tych które mam jest 1mm luzu między wentylem a zaciskiem :roll: więc wymiana odpada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.