Skocz do zawartości

e87 swap manual na automat problem dsc


piotere

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam e87. Zmieniłem silnik razem ze skrzynia z manuala na automat 6hp28, zmieniłem również pompe dsc i czujniki abs we wszystkich kołach. Na tą chwilę dopisałem vin e87 do dsc, pozostały mi błędy


5da6, 5d96czujników abs przód

94c7 błąd czujnika skrętu kół

49f2 sygnał obrotów z can


dodam, że silnik, ecu, pompa dsc, ews, piasty z czujnikami, skrzynia z całym napędem pochodzi z e92


Popowie ktoś jak rozwiązać problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja robie to inaczej i nie wiem czy tu nie popelniles bledu. Stawiasz cale auto jako te ze swapa. Vin oraz fa idzie z e92, czyli w tym przypadku nalezalo cas/dde/dsc zostawic poniewaz vin i fa jest ze soba powiazane. Ista ma widziec auto jako e92 nie e87. Modyfikujesz jedynie fa dodajac badz usuwajac to co jest teraz a co bylo i recznie kodujesz pewne zmiany, zaleznie od auta. Jesli masz w fa, tej e92, AFS, musisz to wywalic, dodatkowo wyglada to jakby "pajak" kierownicy byl nadal z e87, nie bedzie chodzil z tym dsc z e92.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cofnąłem zmiany, dde/cas/dsc posiadają oryginalny vin e92, zmieniłem "pająka" na ten z e92, usunąłem zbędne opcje z fa i dodałem brakujące które ma e87.

Błędy

438d Botschaft (ANF_RADMOM_PT, 0xBF)

49f2 sygnał obrotów z can

5dd0 Ventil Abgleich Daten fehlen

5e4e DSC Sensor Offset Check

5e59 Codierfehler

5da6 czujnik abs przód prawy

5d96 czujnik abs przód lewy

d35b PT-CAN LDM-Fehler - Botschaft 213: Anforderung Radmoment Bremse ANF_RADMOM_BREMSE (ID 0xD5)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cofnąłem zmiany, dde/cas/dsc posiadają oryginalny vin e92, zmieniłem "pająka" na ten z e92, usunąłem zbędne opcje z fa i dodałem brakujące które ma e87.

Błędy

438d Botschaft (ANF_RADMOM_PT, 0xBF)

49f2 sygnał obrotów z can

5dd0 Ventil Abgleich Daten fehlen

5e4e DSC Sensor Offset Check

5e59 Codierfehler

5da6 czujnik abs przód prawy

5d96 czujnik abs przód lewy

d35b PT-CAN LDM-Fehler - Botschaft 213: Anforderung Radmoment Bremse ANF_RADMOM_BREMSE (ID 0xD5)

 

U mnie z problem 5dd0 miałem jeszcze 5dd2, pomogła kalibracja DSC przez DIS'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalibracja ista nie pomogła. Niby procedura przechodzi poprawnie, słychać zaworki itp i dalej nic. Ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa, silnik pochodzi z anglika, fa zbędne usunięte, sterowniki przekodowane na lhd. W ista pakazuje dalej wersję uk i na drzwie moduły foteli które są usunięte.

Błędy

00438D Komunikat (żądanie momentu obrotowego koła układu napędowego)

0049F2 DDE: Komunikat (prędkość, 0xCE)

005D96 DSC: Czujnik prędkości koła..

005DA6 DSC: Czujnik prędkości koła..

005DD0 DSC: Jednostka hydrauliczna. Kalibracja jednostki DSC (zawory)

005DD2 DSC: Jednostka hydrauliczna. Kalibracja jednostki DSC (zawory)

005E59 DSC: Sterownik, zakoduj ponownie

0093FB Brak komunikatu (prędkość) z DSC

00A0B5 CAS: błąd sygnału prędkości

00A3B9 Sporadyczny błąd. (awaria komunikatu DSC)

00D35B Brak komunikatu (regulacja dynamiki wzdłużnej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.