Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem tutaj nowy. Chciałem się doradzić co można byłoby zrobić z układem wydechowym w BMW E39 530d ? Chcę żeby auto miało troche inny dzwięk, bo brzmi jak zwykły diesel. Myślałem żeby wywalić wszystkie katy i zrobić końcowy wydech z m5 bo zakupiłem właśnie taki zderzak na tył m pakiet . Aha i czy ktos z was montował kiedyś w 530d filtr stożkowy ? i czy ma to sens ?
Opublikowano
No fajny ma dzwięk na tym filmiku, sam też właśnie się zastanawiam nad taką przeróbką też mam 530d i denerwuje mnie ten klekot silnika. Na początku zastosowalem CERAMIZER do silnika pomogło troszkę, silnik zaczął chodzić ciszej i już tak nie klekocze . Spadło mi też delikatnie średnie spalanie. Zastanawiam się też nad tym stożkiem bo wiem że w motocyklach takie stożki zmieniały znacznie dzwięk silnika ale nie wiem jak to bedzie wyglądać w dieslu. No ale przeróbka układu wydechowego to jest już cieższa sprawa. Nie wiem czy auto będzie pracować dobrze po wycięciu wszystkich katów ? Probówał ktoś z was tego ? Chodzi mi czy auto mocy nie straci kosztem dzwięku ?
Opublikowano
W swoim 530d mam wybebeszone katalizatory (to akurat dzieło poprzedniego właściciela) i wywalony tłumik końcowy zastąpiony zwykłą rurą. Dźwięk jest mega, fajny basowy a jednocześnie niemęczący. Kolega ma 525 TDS i u niego wydech od turbo do tylnego zderzaka składa się jedynie z rury 3' i brzmi to przezajebiaszczo, ale moim zdaniem troszkę za głośno jak na daily

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.