Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponieważ mam taki problem zrobiłem swapa z n52b25 218km na n52b30 258km

Została:

-Wiazka cała

-Skrzynia,Wał,dyfer

Silnik 3.0 kupiłem z osprzetem(wtryski,kolektor dolotowy itd)

Sterownik od 3.0 włożony (z tego co elektryk mówił zdjął tylko immobiliser) silnik pracuje równo bez żadnych problemów.

Na hamowni natomiast wyszło 225km zamiast tych 258 co powinno być.

W pierwszej kolejności myślałem że problem leży w przepływomierzu lecz z tego co się okazało ten silnik posiadał tylko czujnik temperatury.

I teraz kompletnie nie wiem gdzie może być problem. Czy ktoś miał styczność z taka sytuacją?

Dodam jeszcze tylko że wydech jest całkowicie przelotowy.

Opublikowano

Na przelotowym wydechu wolnossącą benzyna będzie generowała mniejsza moc, to nie silnik doładowany. Jeżeli masz taką możliwość, wróć do serii i wtedy zacznij go naprawiać, bo teraz nawet live data nie na wiele się zda, bo parametry pewnie rozjechane.

I na koniec, co to znaczy że nie ma przepływomierza? Ktoś go usunął? Jeżeli tak, to musi być wyprogramowany z kompa, i znowu, wgraj seryjny program i dopiero wtedy się za to zabierz, bo jak ktoś modzil komputer to nie dojdziesz co jest spieprzone

Opublikowano
Spróbuje z tym wydechem jak mówisz. A co do przepływomierza to w mojej starej wiązce wychodzi 5 pinów w kostce i był przepływomierz, a w tym nowym silniku wiązka posiada tylko 2 piny a zamiast przepływomierza był tylko czujnik temperatury i nie wiem jak to odczytuje sterownik
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Na przelotowym wydechu wolnossącą benzyna będzie generowała mniejsza moc, to nie silnik doładowany. Jeżeli masz taką możliwość, wróć do serii i wtedy zacznij go naprawiać, bo teraz nawet live data nie na wiele się zda, bo parametry pewnie rozjechane.

I na koniec, co to znaczy że nie ma przepływomierza? Ktoś go usunął? Jeżeli tak, to musi być wyprogramowany z kompa, i znowu, wgraj seryjny program i dopiero wtedy się za to zabierz, bo jak ktoś modzil komputer to nie dojdziesz co jest spieprzone

 

Wrociłem do serii z wydechem i nadal to samo muszę szukać przyczyny gdzie indziej.

Opublikowano
Trzeba dobrać się do przepływomierza, w tym silniku normalnie powinien być przepływomierz, jeżeli go nie ma, to auto będzie chodzić na mapach awaryjnych z obcięta mocą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.