Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

w sierpniu kupiłem e30 z silnikiem 1,8 rok 89 z przebiegiem 159tys,autko chodziło dobrze,sprawdził je mechanik i powiedział że wszystko jest ok,zrobiłem im jakieś 3,5 tys i ok 2 tygodnie temu z silnika zaczeły dochodzić dziwne stuki przy odpalaniu rano,na poczatku wystarczyła chwila żeby silnik zaczą pracowac cicho,puźniej chwila przerodziła się w minute a minuta w minut kilka,dzisiaj silnik tłucze prawie cały czas z małymi przerwami,ale tylko czasami,taka sytuacja jest od dwóch dni,byłem u innego niz uprzednio mechanika,który odrazu stwierdził że do wymiany jest wałek,popychacze,zawory i może coś jeszcze,ale nie pamietam,ogólnie rzecz biorąc laik ze mnie a cena jaką usłyszałem to bite tysiąć za części plus robocizna,skoro wiem co jest nie tak to dlaczego pisze posta??bo wiadomo jak to mechanicy,pytałem o tańsze czasowe rozwiązanie,oczywiście odpowiedz była nie ma,więc pytam was:

1)czy mozliwe żeby taka usterka pojawiła się tak szybko?czy raczej kupiłem auto zalane motodoktorem

2)czy ten miły sprzedawca powinien zebrac bęcki w imieniu wszystkich oszukanych i ku przestrodze wszystkim sprzedającym??choć z drugiej strony to ja byłem troche za mało czujny i dałem się wkopać

3)czy są jakies tańsze bądz czasowe rozwiązania zaistniałego problemu,np lać motodoktora,silniki i tak do remontu więc bardziej juz jemu chyba nie zaszkodze,a na przyszły rok i tak planowałem większą jednostke,tylko ile moge tak pojeździć??i czy samochodem jeżdzącym na czymś takim jak zagęszczacz wskazana jest spokojna jazda?czy można czasem troche popuścić wodze fantazji??

 

z góry wielkie dzięki wszystkim współcierpiacym lub już doświadczonym poszkodowanym

 

pozdrawiam

Opublikowano

O rozrządzie w M40 pisaliśmy na forum już nie raz. :search:

 

A co do rozwiązań czasowych - są dobre, jeśli samochód jest tymczasowy i nie chcesz w niego pakować żadnych pieniędzy. Jeśli chcesz jeździć i cieszyć się z jazdy to wydasz ten tysiąc + robota (co jest nienajgorszą ceną, nowe części rozrządu - wałek, rura smarowa, popychacze, dźwigienki itd. kosztują 1600pln).

Opublikowano

Witam

A co ci przeszkadza to klepanie : :mrgreen:

U mnie nawet fajnie klepie ichociaz wiem ,ze silnik pracuje :P

Jak juz jestes taki pedant,to sprobuj wymienic same dzwigienki i popychacze!A mechanikom tak do konca nie wierz.

U mnie walek jest w porzadku i nie zamierzam go wymieniac!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.