Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka mam sprawę do grupy jestem z Gdańska i jestem szczęśliwym posiadaczem BMW e60 530i 272 km . Autko zadbane kupione od Niemca singla z przebiegiem 240 tysięcy stos faktur oryginalny lakier wszystko ogólnie ok. Kupione 3 lata temu , do tej pory bez zarzutów . Od pewnego czasu jak autko postoi po nocy , rano ciężko bardzo zaczęło odpalać i szarpie cała buda Potem jak się nagrzeje jest ok . Czujnik noxa w błędach od dwóch lat czasem na zimnym wywalało mi check engine ale gasiłem autko ponownie odpalałem i było ok. Faktura na wymienione nowe wtryski w Niemczech prz 230 tysiącach obecnie 300 tysięcy .Autko dałem do mechanikow ogarniętych siedzą tylko w bemkach od 30 lat .Wymieniłem świece problem dalej jest .Disy sprawdzone . Kompresja sprawdzona. Jeden z mechanikow wsadził inny wtrysk na 1 cylindrze bo świecą była przykopcona ta nowa.Miałem stestowac jak będzie po nocce teraz jest jeszcze gorzej jak by dodatkowe drgania powstały nawet na ciepłym silniku .Poczytałem trochę na forach różne przypadki są z tym silnikiem i tym objawem ciężka diagnoza ogólnie . Piszą ze to może być przytkany katalizator , rozjebany czujnik noxa , wtryski i w pizde innych rzeczy . Moje pytanie brzmi jak wy to widzicie czy to mogą byc wtyski po przejechaniu 70 tysięcy? Czy ten czujnik noxa ma jakiś wpływ na prace silnika ? Może te katalizatory są zamulone ? Co byście polecili? Pozdrawiam
Opublikowano
Witam, tak czujnik nox może mieć wpływ na działanie silnika. Ewentualnie jeszcze raz zakodować wtryski bo z nimi to też potrafią być jaja
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.