Skocz do zawartości

Objawy zepsutego regulatora paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Napiszcie mi jakie są tego objawy. Mnie dziwi to że nowe przewody paliwowe wysokociśnieniowe po miesiącu nie całym pękają, jeden tu, drugi tu.

 

Po drugie podczas ich wymiany mimo tego że od pracy silnika np. mineło 10 godzin przy rozłączaniu przewodów występuje bardzo duże ciśnienie. Takie że pomimo "wstępnego" odczekania aż strumień paliwa ścieknie i ciśnienie zmaleje (mowa o rozłączaniu przewodów) to przy odczepieniu paliwo strzela aż na wysokość szyby.... Nie rozłączałem w innym aucie przew. paliwowych - w aucie z wtryskiem więc może to normalne.

 

Dodam że auto moje działa tak że na gazie OK - na benzynie " w ogóle " . I było tak jak już je kupiłem. Ktoś zapewne zaniedbał temat wtryskiwaczy i tak zawsze myślałem - że to one są temu winne. Działa dokładnie tak że:

 

Nie odpali bez dodania delikatnie gazu.

Chodzi wyraźnie nie na wszystkie cylindy, gubi "suwy"

Nie trzyma niskich obrotów - nie ma mowy.

Nie osiągnie maksymalnych obrotów - zapomnij.

Najważniejsze : żeby w ogóle osiągneła i utrzymała jakiekolwiek obroty trzeba wykonać jakże wspaniałą czynność jaką jest naciskanie GAZU w częstotliwości 2razy na sekunde czyli bardzo szybko ale jednocześnie DELIKATNIE. Dasz za dużo - zgaśnie - nie dasz w ogóle - zgaśnie.

ELEKTRYKA OK jakby co. Na LPG OK. Dodam że silnik 3.0 R6

 

 

Reasumuąc - ciągle rozważam dwie opcje wtryski a teraz znajomy zasugerował mi czy nie to właśnie regulator się "zawiesił" skoro rozsadza mi przewody (które przecież troche wytrzymują i tak - non stop duże ciśnienie w układzie) a wtryski zamiast chmurką dają za mocno i się ala zalewa. Co o tym sądzicie proszę o konkretne odpowiedzi :)

 

Dzięki, pozdrawiam !

Opublikowano

Miałem kiedyś podobne zjawisko w Oplu Manta.

 

U mnie magicy odwrotnie podłączyli przewody do regulatora ciśnienia paliwa (działa on w jedną stronę, żle podłączony pcha całe ciśnienie na wtryski). Miałem identyczne objawy. Po właściwym założeniu przewodów paliwowych samochód zaczął śmigać jak ta lala.

Jeżeli masz tak od momentu zakupu, to sprawdź, czy ktoś wcześniej nie namieszał z przewodami.

 

Pozdrawiam,

Opublikowano
Witaj. Po to właśnie jest ten regulator, a w zbiorniku przy pompie tzw. membrana spiętrzająca (czy jakoś tak) aby utrzymywać ciśnienie w układzie wtryskowym. Na twoim miejscu martwił bym się jakby nie było ciśnienia regulator fabrycznie ustawiony jest na wartość 3.0 bar powyżej tej wartości puscza z powrotem do zbiornika, po zgaszeniu auta nadal utrzymuje owe 3 bar. Może za słabe przewody założyłeś ? Sprawdż czy tym cieńkim przewodem od regulatora do kolektora dolotowego nie leci paliwo jeśli leci regulator do wymiany bo będzie zalewało silnik benzyną musi lecieć wężem powrotnym lekko spienione to znak że regulator działa. Tak na marginesie to bardziej bym obstawiał przepływomierz :idea: Poszukaj na forum ostatnio Kolega miał podobne problemy i okazało się że urwał się kabelek gdzieś przy wtryskach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.