Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Pierwszy raz jestem na forum, ale nie mogę poradzić :mad2:

Rok temu w czerwcu zapaliła mi się żółta kontrolka check engine.

Komputer pokazał EGR więc przeczyscilem, ale znów błąd więc wymieniłem.. ujechalem 5 km i znów check engine. Kolejny błąd wyskoczył że sonda lambda, tym razem wymieniłem na uzywke. Jeszcze mi mechanik mówił że znalazł jakaś nieszczelność przy w plastiku na dolocie powietrza i to pospawali. Niestety znow po 5 km pojawil sie błąd, takie kominikaty:


System pomiaru masy powietrza: zmierzona masa powietrza za niska

Przewód powietrza doladowujacego: wykryto nieszczelność

Czujnik ciśnienia doładowania, sygnał: Za niski (nielogiczne względem ciśnienia przed turbina i ciśnienia otoczenia

Pomiar masy powietrza: mierzona masa powietrza za niska w porównaniu do obliczonej masy powietrza.


Prośba o pomoc, poradę jak działać dalej i ewentualnie co może być przyczyną.

Auto za każdym razem było kodowane po wymiarach.


Dzięki i życzę wesołych

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Najlepiej jak pojedziesz do kogoś kto naprawia tylko BMW bo tak to sobie narobisz kosztów. Przez internet ciężko będzie ci doradzić co się dzieje.

Jeśli jesteś z Małopolski lub świętokrzyskiego to zapraszam do siebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.