Skocz do zawartości

PROBLEMY Z BMW E39 2.0i 1997 SEDAN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, przychodzę do was z prośbą o pomoc. Od pewnego czasu zauważyłem w mojej BMW, że po nagrzaniu się silnika potrafi czasami podskoczyć z obrotów np. z 2000 na 3500 po czym gdy dodaje gazu samochód zaczyna wpadać w wibrację i kręci się tylko do 3000/3500 obrotów po czym urywa te obroty i gdy znów lekko opadną znowu się wkręca, po czym gaśnie. Byłem już u mechanika i zauważył, że nie zmieniają się stopnie wałka rozrządu i stoją w miejscu. Po wymianie czujnika nadal jest ten problem tylko, że samochód już nie gaśnie lecz wpada w duże wibracje na biegu jałowym i widać, że chodzi na niższych obrotach niż normalnie. Myślałem również, że mogą to być świece, lecz po ich wymianie nadal jest to samo. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co w takiej sytuacji mogę zrobić lub co jest przyczyną takiego zachowania samochodu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakiej firmy masz czujnik położenia wałka rozrządu? Widać na komputerze, że działa? Jakie są błędy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.