Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Znajomy w e90 335d ma dziwny problem, wyskakiwał błąd zpchanego DPF'a, ciśnienie wsteczne na trzecim biegu ponad 500 hPa (0,5 bara), po wyciągnięciu starego i rozcięciu wkład jest jak nówka, oczka w siateczce wkładu nie są zalepione i wkład wygląda jak nowy. Gdzie szukać przyczyny takiego ciśnienia wstecznego? :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.