Skocz do zawartości

Rozrząd N53


poltor

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze znalezieniem informacji o momentach dokręcanie śrub w silniku N53. Już nie długo silnik osiągnie 490 000 km a rozrząd jeszcze oryginał , jeszcze jakoś szczególnie nie chalasuje , ale już trochę cykam mam skompletowany nowy rozrząd oraz przyrząd do ustawiania wałków rozrządu brakuje tylko tabelki z momentem dokręcania śrub rozrządu. pomocy z góry dziękuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miliona nie będzie ,ale pół miliona na pewno , po wymianie rozrządu ten oryginalny mogę ci wysłać będziesz mógł sobie wymienić,albo chociaż pooglądać. Natomiast jeżeli chodzi o meritum sprawy to rozumiem że nie znasz odpowiedzi czyli techniczny głąb.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Miliona nie będzie ,ale pół miliona na pewno , po wymianie rozrządu ten oryginalny mogę ci wysłać będziesz mógł sobie wymienić,albo chociaż pooglądać. Natomiast jeżeli chodzi o meritum sprawy to rozumiem że nie znasz odpowiedzi czyli techniczny głąb.

Niestety takie odpwiedzi nalezy cytowac abys nie mogl jej zmienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pochwalam zachowania kolegi ale zadał konkretne techniczne pytanie a ty odpisujesz w stylu „nie wiem ale się wypowiem” jak ci się nudzi to na forum jest sporo luźnych wątków.


Poltor - na tej stronie https://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e93/325i_n53_conver/4_tightening_torques/11__engine_(n53)/11__engine_block/1_azd__engine_block/ są jakieś momenty ale nie wiem czy do tych śrub które potrzebujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
O rozrzadzie ten "kolega" rozpisywal sie w innym watku, dlatego taka moja odpowiedz na jego zapytanie. Niech tam dalej smieci a nie zaklada nowego tematu. Osoby ktore uwazaja sie ze cos wiedza, za taka uwaza sie "kolega" poltor, nie zadaja glupich pytan o momenty dookrecania...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kkx5 zauważyłem że twoim celem jest osiągnąc milion wpisów trochę ich poszukałem i muszę stwierdzić że nie znalazłem nawet jednego merytorycznego piszesz żeby pisać. Natomiast jeżeli chodzi o moją wiedzę na temat mechaniki samochodowej to nawet nie próbuj się ze mną równać, dodam tylko że w całej mojej karierze miałem 17 aut robiłem wszelkiego typu remonty zawsze osobiście nigdy u mechanika to nie żart. Proszę nie pisz więcej głupich uwag.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Zaraz zaraz. Przeciez pisales w marcu ze stalo sie i w koncu robiles rozrząd i ze jestes 1500 zeta w plecy. Po czym jest prawie 2 miesiace pozniej a ty dalej piszesz pierdy ze szukasz info i rozrzad oryginal. :duh: krecisz cos i motasz.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.