Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nie znalazłem podobnego tematu chodź domyślam się że juz nie jeden toczył dyskusje co lepsze ale nie o to chciałem zapytać.


Zamierzam kupić bmw x5 f15 do 150 tyś budżet może nie największych lotów ale zastanawiam mnie jedna rzecz.



czy oglądać 2.0 z mniejszym przebiegiem czy może 3.0 literowe z większym, chodzi o to ze wiekszy motor powinien wiecej przejechać samochodem nie mam zamiar jeździć jakieś lata przebiegi robię śmieszne + - 5-7 tyś na rok MAX.


Przechodzę do sedna czy silnik 3.0 Diesle i przebieg 250 tyś + - to dużo na taki samochód? bo do 2 litowego uważam że to już złom. Zawsze kupowałem samochody max do 120 tyś km ale bmw nie ma opcji w tym budżecie MOŻE MOŻE 2.0 diesle ale jakoś mi sie nie uśmiecha.



PS: może ktoś ma do oddania lesing?

Opublikowano

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na Twoje pytanie. 3 litrowy diesel z przebiegiem niskim, ale z używanym start-stop i długimi interwałami wymiany oleju będzie wg mnie w gorszym stanie niż 2 litrowy diesel z wyższym przebiegiem, ale inaczej użytkowany. Tak jakważną kwestią jest czy ktoś wymieniał olej w skrzyni biegów i dyfrach czy jeździł 200 tysięcy na fabrycznym bo wg ASO się nie wymienia. Itd, itp.


Każdy egzemplarz ma swoją indywidualną historię i nie ma jednej generalnej odpowiedzi.

Uważam, że czy to BMW czy inne marki obecnie robią takie auta, że granica 200 tysięcy przebiegu to już niezależnie od kondycji silnika (układ korbowo-tłokowy) to już duże (za duże) ryzyko awarii z powodu zużycia: wtryskiwaczy, sprzęgła, turbiny.

Lubisz ryzyko - próbuj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.