Skocz do zawartości

F 11 525 n47S1zawór egr problem z odpowietrzeniem


maximax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,czy może oriętuje się ktoś czy przy demontarzu kompletnej chłodniczki egr,łącznie z nie odkręconym zaworem egr,zawór może się też uszkodzić,było zciągnięte w całości i w całości zamontowane.po zamontowaniu i zalaniu układu po nagrzaniu wyświetla się błąd ,mąło wydajny układ chłodniczy lub uszkodzony zawór egr.układ wygląda na odpowietrzony,ale może tylko tak wygląda.można jakoś sprawdzić działanie tego zaworu?bo tak to nie wiadomo na czym się skupić.układ był zalany tradycyjnie nie podciśnieniowo.nie znalazłem jakiejś specjalnej procedury,która dotyczy tego silnika 525N47S1, 160 Kw.f11 rok 2012 twin turbo.może jest ktoś zorientowany w temacie?z góry dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.