Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kupiłem jakiś czas temu bmw e92 okazuje się że nie chodzi na wszystkie gary, wypadanie 6 zapłonu.

wycięte katy, ogólnie to się wpierd##iłem pięknie.

Problem polega na tym że sprawdziłem świece i cewki oraz ciśnienie na cylindrach około 9,5 .

Tyle że ten pomiar nic nie daje bo nie mogę znaleźć tej jednostki w gamie silników bmw e92.

Jest to 2793 cm³ 142kw e92 2007 auto pochodzi ze Stanów (w gazie)...

Czy orientuje się ktoś co to za silnik i jakie ciśnienie powinien mieć na cylindrach ?

Opublikowano

Masz silnik z E39, E46 i może jeszcze innych wynalazków 328i.

Stopień sprężania 10,0:1, ale wypadanie zapłonu to nie tylko cewki i świece. Łapiąc lewe powietrze może się tak dziać. Jakie masz objawy? Falują obroty na biegu jałowym? Sondy za katami nie sypią błędem bez katów?

Opublikowano

Widzę ze nie dodałem, to jest xdrive wybacz.

Objawy: Na luzie ma jakieś 0.6 faluje, wibruje, lekko strzela z wydechu po odpuszczeniu pedału gazu, jak się przy gazuje do 6-7tyś to potrafi zgasnąć (tylko na gazie), pracuje nie równo.

Nie wyskakują żadne błędy po za wypadaniem zapłonu.

Opublikowano

Kup plaka i psikaj przy dolocie. Jak podniesie sam obroty to masz gdzieś lewe powietrze.


Niech się ktoś inny też wypowie, czy ten silnik ma Valvetronic bo wygląda to na jego awarię.


Po popsikaniu i sprawdzeniu czy nie łapie lewego powietrza zacznij odłączać kostki od wszystkiego. Daj znać czy po odłączeniu czegoś nastąpiła poprawa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.