Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem po wymianie dwumasu ze sprzęgłem w silniku 2.0 z chipem z 163 na 190km. Otóż gdy wrzucamy 4,5 lub 6 bieg i przy 1,5tys obr i dociśnięciu mocno gazu strasznie drży przednia deska, drżenie kończy się po 2tys obr( jak na załączonym filmie), lekkie drgania czuć też przy startowaniu pod ostrą górę. Nowe poduszki, wal bez luzow, koło pasowe wymienione, wałek ze skrzyni luz kilka mm, według gościa od skrzyń to norma. Nowy komplet ze sprzęgłem z Valeo podmieniony na Luka i dalej to samo. Macie jakieś pomysły? Na starym dwumasie wszystko było ok lecz wymieniłem ponieważ przy wciskaniu sprzęgła cos chrobotało z pod podwozia. https://www.youtube.com/watch?v=CfbaY1xKBm0
Opublikowano

Miałem podobnie w Mondeo MK4. Zamiennik dwumasy nie ogarnia takiej ilości niutonometrów w tym zakresie obrotów.


Albo idziesz na hamownie i prosisz, żeby zmniejszyli moment, albo uczysz się z tym jeździć. Jak oduczysz się butować przy tak niskich obrotach to nawet to na lepsze silnikowi wyjdzie :)


Możesz wsadzać sprzęgło każdego producenta, ale zamienniki robią z mniejszą ilością zapasu niż OE. Nawet jeśli ten sam producent wypuszczał to na pierwszy montaż, przykre ale prawdziwe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.