Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam mały (albo duzy) problem.


Otóż odpalam auto, chodzi sobie spoko, jade 20 km. Podjeżdżam pod robotę, wychodzę z auta i słucham sobie silnika na jalowym. Koło 700rpm i stuk puk. Takie stuk stuk pomieszane z cykaniem. Dosyć wyraźne. I ciarki mnie przechodzą.


Podczas jazdy nic nie słychać, stukanie da się usłyszeć tylko poniżej 1200rpm. Wyżej jest cisza. Słychać na zagrzanym silniku.


Miał ktoś z was podobne objawy? Co się może dziać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź pasek klinowy. U mnie podskakiwal między kołem pasowym a alternatorem mimo tego że był nowy firmy INA. dźwięk był metaliczny i myślałem że cos w silniku. Po wymianie na conti uspokoiło się. Dodam też że stuki występowały tylko na wolnych obrotach

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Sprawdź pasek klinowy. U mnie podskakiwal między kołem pasowym a alternatorem mimo tego że był nowy firmy INA. dźwięk był metaliczny i myślałem że cos w silniku. Po wymianie na conti uspokoiło się. Dodam też że stuki występowały tylko na wolnych obrotach

 

A na zimnym też ci stukało? Bo u mnie np jest tak że silnik musi pochodzić z 5 minutek żeby zaczęło lopotac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaraz po odpaleniu stukało ale po delikatnym podniesieniu obrotów silnika przestawalo

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Mysle, ze wiem juz co to jest.


Prawdopodobnie vanos do zrobienia. stuka dokladnie pod jego pokrywa. jak palcem obmacasz to czuc ze cos nie tak.


w tym aucie jest podwojny vanos. Wyglada na to ze zablokowal mi ustawienie walka rozrzadu na rwanie suta. (ten po 3000rpm, czy wiecej, nie jestem pewien). auto po puszczeniu gazu jeszcze przez malutki momencik podnosi obroty.


A bynajmniej jakos tak mi powiedziano.


Teraz pytanie czy ja z tym moge jezdzic?


Znaczy na poczatku nastepnego miesiaca bedzie to robione jak najbardziej, ale do roboty musze jakos dojezdzac.


Jakie sa szanse na to ze takie ustawienie walka rozstrzaska mi silnik? Bo ja juz nie wiem czy ryzykowac czy go L4 do wyplaty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.