Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, krótko zwięźle i na temat:


1. Gdzie mogę dostać i jak wymienić emblemat na bagażniku oraz chromowaną obwódkę która jest na klapie.


2. Gdzie kupić zaślepki pod którymi mocuje się poprzeczki na których mocuje się bagażnik dachowy.


3. Jest jakiś zestaw do zmiany żarówek H7 na Xenon (Bez przeróbek).


4. Poprzedni właściciel lał Castrola 10W40, jaki olej zalać? (Silnik M47D20)


PS. Na dniach pewnie coś wyjdzie dodatkowego :D

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1, 2 znajdz numery na realoem.com i kup gdzie chcesz np na czescidobmw.pl

Tu masz link do czesci z klapy po moim VIN:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UD71-EUR-04-2009-E87N-BMW-118d&diagId=41_1614


3. co do lamp to proponuje H7 z dobrymi żarowkami. Probowalem z ledami ale dałem se spokój

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=390923

4. Ja do tego silnika leje co poleca producent oleju. Lubie Shell wiec taki leje z dobierz olej. Na pewno zrezygnuj z 10W-40, bo to nie jest olej do tego auta. Turbo nie lubi takiej gęstej galarety. Shell zaleca:

Helix Ultra Professional AM-L 5W-30

Opublikowano
Tak jak mówiłem, dzisiaj rano wyszła dodatkowa rzecz. Jakiej firmy polecacie rozrząd? (M47D20)

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co sie dzieje i ile masz najechane, że chcesz w M47 rozrząd robić? Oczywiscie zdarzaja sie usterki, ale nie jest to czesty przypadek. Moje auto licznikowo dojezdza do 350 tysi i raczej jest kręcone i na te chwile go nie ruszam. Pewnie juz by się przydało.
Opublikowano

Zagrzechotał rano przez 2-3 sekundy chyba, że na mrozie (w nocy -17) olej zgęstniał i nie napiął się tak szybko (olej 10W40 więc sam w sobie gesty)


Zobaczę jeszcze wieczorem bo cały dzień bedzie stała.

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

Opublikowano

Odpaliłem auto (stało 10 godzin na dworzu) I nie usłyszałem rozrzadu, lecz po odpaleniu co jakiś czas poszarpywal dopóki nie dałem mu lekko gazu (na ułamek sekundy) i ojciec zauważył, że jak za każdym razem jak szarpnął to przygasało aż podświetlenie tablicy.


Edit: Pierwszy raz odpaliłem wszystko ok, tylko za drugim razem się tak zaczęło dziać. Możliwe, że to wina akumulatora? (Później potrzymałem na 1.5 tyś obrotow żeby podładować akumulator, odpaliłem ponownie i chodził równo)


Edit2: Wymienię rozrząd oraz olej na 5W40 i mam nadzieję, że się poprawi. Temat szarpania jak dla mnie jest już znany, bo przy naładowanym Akumulatorze nie poszarpywał.

Aktualne Auto:

BMW E87 118d M47TU2D20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.