Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam taki problem ze jakieś 5-10 min jazdy po odpaleniu auta wygląda tak że obroty spadają np jak jadę 70 km/h i puszcze pedał gazu obroty się nie utrzymują tylko spadają do 0,9- 1, i tak przy każdej prędkości, po 5min to ustaje i czasem wraca, przy prędkości np 60 km czasem występują lekkie wahania obrotów myślę że o jakieś 0,1-0,2 dodam że konwerter był regenerowany rok temu, olej w skrzyni wymieniony filtr z miska tez.
Opublikowano
Konwerterów się nie regeneruje, bo potem dzieją się takie cuda wlasnie, jeden wytrzyma 10kkm, drugi 30kkm, ale to będzie powracający problem. Jedyna regeneracja jaka można rozważyć to u producenta, czyli ZF w Niemczech, na Mirków szkoda czasu i pieniędzy, bo to to samo jak z regeneracja turbiny, niby działa, coś tam świszczy, ale o jakości ori możesz zapomniec
Opublikowano
Poniekąd, wachania o 100-200 obrotow wskazują na konwerter, ale wysprzeglanie podczas jazdy to troche dziwne zjawisko, jak wrzucisz DS, to tez zrzuca obroty do jałowego?
Opublikowano
Jak dam na d/s to obroty są wyższe ale i tak potrafią spadać i wtedy skrzynia chodzi o wiele dynamiczniej, czasami też zmienia biegi z lekkim uderzeniem, wrażenie jest takie jakby w normalnym manualu sprzęgło się ślizgało i to tak u mnie trwa od pocztku jazdy samochodem z 3-5 min, przy niższych temperaturach dłużej się to utrzymuje i teraz nie wiem za co się zabrać, czy to konwerter, lub jakieś zawory w skrzyni(solenoid), czy mechatronika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.