Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To i ja się wypowiem. Typowe usterki w F25 2.0D które ja uważam za typowe:

-stukająca maglownica - zestaw naprawczy 100 zł w aso + robota (u mnie wymieniana była na początku gwarancji do dziś jest ok);

-wiązka elektryczna która potrafi gnić - akcja serwisowa na wymianę odpływu podszybia (pokrywy filtra powietrza) ja zalałem silikonem na samym początku (akcję też miałem aso);

- rozrząd w dieslach ale N47 (kwestia dbania...) w B47 czyli od 2015 r. 2.0 mało się słyszy, więcej coś ktoś gdzieś słyszał;

- chłodniczka i zawór EGR - wymiana akcja serwisowa u mnie nawet 2 razy;

-tarcze hamulcowe faktycznie potrafią szybko się zwichrować przy szybszych jazdach i hamowaniu, dobrać coś odpowiedniego ciężko, nawet ori poszły szybko. Dziwnie się zachowują z czasem;

-trzeszczą niektóre plastiki na konsoli po naciśnięciu, była akcja serwisowa ale nie spotkałem się z nią w PL.



Ogólnie bardzo fajne autko, zwinne w miarę szybkie i ekonomiczne, skrzynia lux, mam w M pakiecie, kamery 360, led, etc. itp. itd. Przywiozłem z CH nie po dzwonie.

To tyle, na dzień dzisiejszy polecam F25.


edit. DPF pokazuje komp do wymiany przy około 220kkm, wiem że nie wymaga wymiany jak oryginał przebieg i po wgraniu śmigają dalej. Dla mnie duży plus że nie ma zabawy z Adblue itp. w B47.

Gwarancję z CH mam do lipca 2022 przedłużona w 2018 r. w CH, ale u nas nie uznawana - jakaś masakra.

Edytowane przez marcin62
Opublikowano

Ja posiadam x3 2.0 190 diesel z B47. Rozrząd jest odrobine zmieniony, części jednak to prawie to samo co N47 i tez się zużywa, są przypadki zerwania już przy 130-150T km ale nie jest tak źle jak było w niektórych n47. Co do innych podzespołów to chyba jest ten silnik b47 trwalszy od n47.

Rozrząd warto wymienić profilaktycznie i jeździć spokojnie gdyż jest to cześć eksploatacyjna

i nie tak trwała jak w przypadku starszych silników z podwójnym łańcuchem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

N57 i 47 to loteria jesli nie wymienisz zapobiegawczo panewek i rozrządu - to samo w bezposrednich benzynach ale tu dochoda jeszcze wtryski .

najbezpieczniejsza jest N52 3.0 - silnik produkowany bodajze od 2004 do 2016 .

zwykły wtrysk , bez turbo , i jak dobrze pamietam bezkolizyjny .ewentualnie nastawniki vanosa siadają ale zamienników tanich tez duzo .


n52 praktycnie w Eu nie uswiadczysz .

z USA prawie wszystko bite .


jak widac najwiekszy problem to wybór silnika ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.